AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
811

hur ser speglarna ut igentligen?

BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
Jag förstor inte riktigt hur dom här speglarna ser ut :(

Är det krom över hela bakspegeln eller???

Är det nån som har en bild på dom när dom sitter på en bil???

Länk------Länk
De där e ett par sunkiga M3-kopior som inte ens e några kopior:-(...Finns speglar som är "exakta" kopior,satsa på såna istället!!!Man kan alltid lacka speglarna i valfri färg,chrome om så önskas...

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
OK tack

Men hur lackar man i krom, om man vill ha det riktigt snyggt???

Tack på förhand
Dawwe, vad är egentligen skillnaden på dom där och dom Exakta kopiorna.

kopia som kopia, vem bryr sig om det är exakt lr inte, viktigaste är väl att det är en snygg spegel.

att lacka i crom blir nog svårt, utan då får du lämna in på förkromning, nåt som knappast är värt pengarna, köp ett par färdigcromade istället.

/mvh jocke

- www.raceinorr.com -
BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
OK!!

Men är inte dom redan "halv" kromade, asså jag fattar inte hur dom ser ut,det verkar vara två färger på dom, eller???
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Nja, fästena är ju svarta och speglarna är kromade. Eller vad menar du, att det speglar sig och ser lite skumt ut?

Länk Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Det kanske inte är någon som är intresserad av vad jag tycker men ALDRIG skulle jag sätta på dylikt på min bil. Det är det första jag skulle plocka bort om jag mot förmodan köpte en sån bil....

Länk Länk
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Tycker att det ser ut som cromad "kåpa" å svart fäste.
Fö håller jag med Anders. Men kanske kan passa beroende på vilken färg man har på bilen. // CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
BM
147
BMW_66
e46 330ci cab -01
Halva spegeln verkar vara vit o halva kromad är den sån, då ska man i sådana fall lacka den delen som är vit eller är hela speglen kromad.....????
bmwracing
Ja, hela spegeln är kromad.
Jokko:Bilden på länken Länk är "exakta" kopior!! Om jämför speglarna så ser man att de som BMW_66 länkar till är INTE snyggt insvängda mot karossen utan tvärt avhuggna i fronten tex...Jag anser att om man skall sätta M-speglar på bilen så skall de se ut som sådana oxå o inte bara "nästan likadana"...
Kopiorna på min länk köpte jag hos NFS,vet ej om de har kvar dessa dock.

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
Visa användare
287
Mackis
325 Sedan, M-Sport, -08
Precis som Dawwe säger.. Dom "riktiga" M3 speglarna har helt andra vinklar för att passa bilen, och dom är heller inte identiska på båda sidor.. köp så likt orginalet som ´möjligt :)

" bara o växla ner o njuta =) "
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.