|
|
|
|---|---|
sportsbmw |
Tjena! Någon som bor i södra sverige som skulle kunna hjälpa mig att tona rutorna på pärlan ( 2rutor ), det är på passagerarsidorna, var nämligen tvungen att ta bort den toningen när pappa blå stoppade mig! Så om det är någon som vill tjäna en slant så hör av er SNARAST. Ett krav har jag, Man ska veta vad man håller på med så att det blir bra! :) mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
|
Lyckas du hitta nån som gör det bra till vettiga pengar så berätta gärna... Jeppe |
|
|
Jag vet en som är hyffsad i pris i Karlskrona. För SJU rutor gav jag 2000:- /Nybliven BMW-ägare 01-11-17. Mvh. Micke Olsson |
|
|
turbomicke: Vad fick du ge för filmen? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Den ingick i priset. ALLT klappat och klart för 2000:- Förvisso på min volvo och att det var för ett par år sedan men det blev BRA och den sitter lika fint fortfarande. Jag ska ha han till att göra det på BMWn oxå men kommer att vänta till i vår för filmen "sätter" sig bättre i "rumstemeratur". Man ska ju få hem bilen till garaget oxå. /Nybliven BMW-ägare 01-11-17. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Tjena!! Är det på Förar samt passagerar sidan?? Är det en 2 eller 4 dörrars? Jag har tonat ett gäng bilar.. b.la. min gamla 325-93:a som Bilsport gjorde repotage om (dom kallade den för Knight rider) jag hade dubbla lager toning runt om.Den har även varit utställd på Emmaboda och Kinnekulle.Du kan ju maila mig så kan vi ju höras närmre...jag bor i Blekinge Ronneby. Mickqe |
|
|
Turbomicke.. Har du nummer till han som la solfilm till karlskrona. Jag skall ha film på alla rutor utom framrutan... Tack på förhand |
|
|
Dubbla lager? Blir inte det jävligt svart? Jeppe |
|
|
Hej. Det är en firma som heter RC-TextReklam i Karlskrona. 0455-169 80. Jag tror att han gjorde det svart. Filmen va svart i alla fall. Jag la på alla rutor bakom B-stolpen. Mickqe! Lägger du solfilm själv? Hur mycket skulle det kosta till min 530 Tourong??? Maila mig om pris. Jag bor i Karlskrona. /Nybliven BMW-ägare 01-11-17. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Kollade med Umeå solfilm och dom ville ha 4400 för 7 rutor...(525-94) tyckte att det lät dyrt?? Man fick 1 års garanti på jobbet o 5 år på solfilmen. Någon som vet någon billigare i umeå området?? Leffe Kör så he ryk!!! |
|
| CJ glastjänst i Teckomatorp! han T lackerar rutor, och då får man intyg på hur mycket ljusgenomsläpp det blir som man kan visa för farbro haffa! | |
|
Leffe75! Gå med i Uphill Racing så blir det betydligt billigare hos Umeå Solfilm,vi är sponsrade av Johan. Gav 2300kr för 7 rutor på min touring. Mhv Roger. |
|
|
Roger! Gäller detta bara i Umeå? /Nybliven BMW-ägare 01-11-17. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Nackdelen med t-lack är ju att rutorna måste plockas ur... Inte så kul! Jeppe |
|
sportsbmw |
Ehhhh, ska man få en bra toning så måste man väl i alla fall ta ut rutorna, oberoende på vilken slags toning man tar!? mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
|
Jag vet ett flertal personer som har tonat själv med mycket bra resultat. Detta med billig film och utan att på något sätt vara proffs. Så svårt kan det alltså inte vara. Försök själv istället och kom undan med några hundra istället för (usch) flera tusen. BMW rules! |
|
518i slow mobil |
Vad innebär t-lacka? Tonigs lacka eller? blir det bra? Kärringar kör Golf. Män kör BMW |
|
Turbomicke! Uphill Racing inriktar sig på Norrland,vi utgår från Umeå men har medlemmar från byar runt Umeå. Roger. www.uphillracing.siii.net Ny hemsida på gång. |
|
|
Roger! Ok, tackar. Det är nog inte intressant just nu i alla fall. Jag bor i Karlskrona. Lite långt att åka bara för att montera solfilm. Tack ändå. /Nybliven BMW-ägare 01-11-17. Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.