|
|
|
|---|---|
|
Det finns väl ett antal olika race soppor som då har olika "egenskaper".Bla så ska det väl reducera spikningar till stor grad? eller? Det jag undrar är: Vad ska man köra på för soppa i en turbo? (m20B25) Måste man mappa om tänding/bränsle jämfört med 98oktan? Det jag hade tänkt mej var att på gat/bruks körning åka på 98, för att sedan åka race soppa och öka laddet vid race. Blanka däck AB | |
|
Jag skulle rekomendera Vp racingfuels Csp soppa. Den är till för överladdade bilar. Ja du bör mappa om mellan 98 och racesoppa :) Mvh/Magnus Eriksson |
|
|
OK! Gäller det både bränsle och tänding? Blanka däck AB |
|
|
Jo tyvärr gäller det både bränsle och tändning. Men det behövs ju bara göras en gång, sen har man ju mappen sparad :) Mvh/Magnus Eriksson |
|
|
bara en fungering, vad kostar sån soppa? // Danne Att styla en volvo 240 är som att sminka en gris.. |
|
| Jag vet inte hur tillgången till E85 är uppåtlandet men annars är det ett alt Länk | |
| köp ett nytt sprut istället...å sluta svamla..så kanske det håller med med 98 | |
|
Vet en här uppe som är åf för VP. Blanka däck AB |
|
|
Jodå vi bor här "uppe" i Umeå och vi säljer den soppan. Jag tror att priset ligger på runt 44kr per liter. Kolla på www.venomousracing.com Mvh/Magnus Eriksson, venomousracing |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.