|
|
|
|---|---|
AKUS |
Tjena jag tänkte köpa mig en bmw. tänkte mest E30 men jag undrar vad som är bäst ur olika synvinklar. Priset ligger ca 30000. |
|
E30 325 helt klart! Kostar mig 3800 kr för helförsäkring om året. Ganska billigt. Går sällan sönder om man vårdar den ömt. Kul att köra! Det är tre bra argument för den bilen! |
|
AKUS |
OK. men man har ju hört om rost problemen. men om man hitter en rostfri. och sköter den rätt. kan det komma massa rostproblem ändå?? |
|
För 30.000:- kan du skaffa dig en 320-E36. Jag sålde min 320 (E36) -92,sv-såld för 38.000:- ifjol. De är betydlig billigare nu. |
|
|
Okej, men det var la en 4-d, inte nerlackad, ingen utrustning, o inget annat? " bara o växla ner o njuta =) " |
|
|
Mackis// T-lucka, M-ratt och växelknopp, 16 Alufälgar till sommardäcken, 15 (fondmetal) Alu till Vinterdäcken, CD växlare, full dokumenterad, m.m Dessutom Svensk såld. Klart prisvärd för de pengarna. Här är några bilder på den. Länk |
|
|
Skulle sattsa på en 325 E30,mycket underhållande bil!! och för 30.000 kan du få en riktigt fin för. Rost kan alltid smyga fram..men köper du en rostfri bil å tvättar/sköter den regelbundet(extra noga vintertid) så kommer du inte ha några större problem med rosten. Men kolla då och då efter stenskott mm i lacken å fixa det,är nämligen en guldgruva för rosten att gro.. |
|
Nickea |
köpte min e36 326 med 14000 mil på mätaren för 26k... svensksåld med en ägare!! grymmt nöjd med bilen... gäller bara o ha is i magen och inte ta första bästa! |
|
Antar att du menar 325? Det lät ju jävligt billigt! //Thorssa |
|
|
325 E30 helt klart! Tusen gånger hellre en E30 än en E36... /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.