AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.414

Träff i Västerås 1 April?

Sida 4 av 5
bm
6
bmwgusten
Alpina B7 Turbo
328i-95
320i-88,projekt M Power
Hej allihop om vädret tillåter kommer jag till m-bilar 25 mars med Alpinan.

Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Tyvärr kan jag inte komma då, men det kommer väl fler tillfällen =)

///
Nicke

Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768
Gemini__
Kan inte heller dyka upp den 25:e, tyvärr. Men som sagt hoppas på fler tillfällen till sommaren.

Mvh:
Thomas
Mr Hamann
Bepppo, maila mig ditt nummer så får vi höras vart vi ska sammanstråla innan avfärd.

// Mr Hamann
Tja!

Skulle någon vänlig själ vilja möta upp en vilsen Uppsala-bimmer så att han inte kör vilse i Västerås-metropolen?

/Dominik
Surt är att jag först nu kommer på att jag inte kan komma. :-(
Jag jobbar för fasen eftermiddag den här veckan. Jag måste ha släpp i huvudet tror jag.
Ha så trevligt ni som kan åka dit iaf!!

/Anton
D-diddy
vi andra kan ju kanske ses i Örebro inom kort kanske? jag kan prata med Carlsson Bil om dom vill visa oss några läckra nya modeller och kanske verkstaden...
David.

"The unattainable is invariably attractive"
dominik:
Kommer du på E18 så tar du bara av vid skallbergsmotet det är skyltat Sala och Gävle Rv 67 sen kör du norrut två rondeller och svänger vänster i den tredje, som ligger efter Göran Arver bil, Ford och Jet stationen. Efter att du svängt vänster i rondellen så är det första höger.
Tror du inte att du hittar så kan jag möta upp vid 18.30 tiden nånstans.

Vi fixar en till träff i slutet på maj eller i början på juni.
Tycker att ni som inte fått inbjudan till VIP-tillställningen imorgon ringer och kollar om ni kan komma in ändå, det verkar ju bara vara jag som fått en inbjudan, det vore ju trist om ni blir stoppade i dörren.
tel: 021-171180
Mr Hamann
Jag kommer med (om det klaffar för dem) en AC Schnitzer M3:a och en estorilblå M Roadster, förutom min kärra.

// Mr Hamann
Mr Hamann
Fast vi har inga inbjudningar... :/

// Mr Hamann
Det gör inget vi kan kolla på era fräcka bilar genom fönstret inifrån M-Bilar... Kul jag har aldrig sett en Schnitzer M3 annat än på bild.

Tror nog att dom räknar med att alla som kommer ditt fått inbjudan eftersom dom inte gått ut med denna visning officiellt.
Mr Hamann
Vi kommer tyvärr inte. Vädret är för pissigt + att vi med säkerhet vill veta att vi kommer in om man kommer. Torkar det upp och är snöfritt så dyker vi kanske upp.

// Mr Hamann
QU
70
QUAD
BMW M2 F87 -17
Kommer inte med min Schnitzer M3. Har inte någon inbjudan

Vi fixar en ordentligt organiserad träff nångång i maj när det blivit försommar. Lyssnade runt på visningen men ingen från denna tråd verkade vara där. Det var fritt fram för vem som helst att komma in. Knökfullt med folk och fina lokaler, dock för litet utrymme på beg. sidan
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Eller också tar vi det den 1:a april istället, som vi sa från början........

/B
tycker som beppo varför skulle det inte gå den 1 april många ville ju detta + att intrese vad stor till clubsport ändrade datum till 25 april... tyckte att det kändes fel från början om at ändra datum när det redad fanns så många som var intresera till 1 april...

M.V.H

MAuricio
Jag föreslog ändring och då flera tyckte att det var en bra ide så gjorde vi det. Det var väl lämpligt att ha det i samband med VIP visningen som var lyckad. Att det inte blidde nått berodde såvitt jag förstår på vädret. Själva grejen med en träff är ju att åka en sväng tillsammans och det är mörkt kvällstid än sålänge vilket gör en crusing rätt meningslös om man inte tar den före 18.00.
Tanken var också att fånga upp folk på visningen som inte hittat denna tråd, det fanns nog ett flertal som hade hängt på även om det var mörkt ute.

Visst kan vi göra ett försök 1 april men det blir ju ett hattande med datum som inte är bra. Vi får väl se hur många som är intresserade. Jag hänger på om intresse finns.

Det vore jäkligt kul om vi kunde bli ett gäng häromkring som träffades med jämna mellanrum. Västmanland plus Enköping och andra som kan ta sig till Västerås.

PS
287
PSE-R
M3 -87
M3 -95
1:a april vore väl trevligt?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.