|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Gatan heter Transformatorgatan, denna länk kan ju vara till lite hjälp iaf. Länk Mvh: Thomas Länk |
|
Jag kan möta upp er som inte hittar vid McDonalds ute vid Hälla/Ikea, så lotsar jag er till M-bilar. /Anton |
|
|
M-bilar ligger närmare biltema eller närmare Ikea??? när man kommer från fagersta hållet då åker man förbi rondelen och mc donald's (biltema ) för att sedan ta e18 mot stockholm till ikea??? M.V.H MAuricio |
|
| M bilar verkar vara nära biltema elle hur??? så i kartan som gemini länkade till??? | |
|
nej de gör de inte. Om du kommer från fagersta så innan du kommer till rondellen vid mcdonalds ca400m. så tar du av vänster. följer den vägen tills du kommer till en statoil mack precis innan en rondell. (ganska lång bit att åka) i rondellen(stor) tar du vänster tills du kommer till en till rondell(liten) där du tar vänster igen. sen första höger efter rondellen. då är du inne på ett industri område. ta första vänster där så kommer du hitta helt perfekt! En gång BMW alltid BMW!!! Länk |
|
|
Dom har VIP visning för oss BMW ägare den 25:e mars som jag tycker är en bättre träffdag än när dom har haft öppet i en vecka. |
|
|
Som sagt säg en plats dit ni hittar så möter jag upp er där och visarvägen. Clubsport: Ja det låter mycket trevligare i mina öron. :-) För mig är det inga problem den dagen. /Anton |
|
|
Transformatorvägen duger bra åt mig, Helga visar vägen ;-) Ses där! /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
Vad blir det då??? ska vi träffa den 25 Mars eller den 1 april... som satt jag kan inte komma med BMW i alla fall den 25 mars (OBESIKTA) vintersömn.... men om jag kommer till v.i.p vissningen i min känstebil en Renault laguna II sportline (Kombi) :) blir man utsparkad då??? ja visst i så fall vill bara vara med på v.i.p vissningen eftersom det känns rätt så dumt att åka med någonstan i en renault när alla andra kör BMW.. :) M.V.H Mauricio |
|
|
VIP-visning? Får man en inbjudan dit då eller, räcker det med att man åker BMW? Väntar med spänning på vilket datum det är som gäller..... Mr Hamann: Vi åker väl karavan dit? /B |
|
|
25:e mars är det som gäller. Samling 18.30 Maurixt: Vi gör ett undantag denna gången :o), du är välkommen med fransyskan! Beppo: På Lo:s tiden var man välkommen utan inbjudan men då blev man utan mat. Vet inte om det är mat hos M-bilar än. Gissar på att det är nån enkel form av plockmat. |
|
|
Jaha, vilka blir inbjudna då? Folk som köpt bil av M-bilar, folk som bor i v-ås eller vad? Kan vara kul att veta (jag har ju inte blivit inbjuden...) /B |
|
D-diddy |
Så det blir inget den första april nu eller????? Enda skillnaden på en VIP-visning och att dyka upp den 25:e är ju att det är mer folk den 25:e vilket innebär att man får klämma och känna mindre. Jag röstar på att vi ses den 1/4. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
D-diddy: På en Vip visning så kommer det endast folk med nyare BMW och inget folk med andra bilmärken, så mycket folk blir det inte så stort är inte Västerås med omnejd. Dom presenterar all personal visar oss verkstaden det blir mycket mer gemytligt än om vi ska ses när dom har haft öppet en dryg vecka och jag misstänker skarpt att dom inte är så pigga att visa oss verkstad när ruljangsen är igång. Plus att det blir tilltug. Dessutom så hade många problem med att komma loss till 16.00. den 1:a. Sen så är chansen stor att vi får med oss folk som är där som inte besöker dennna site. Tanken är att vi ska bli ett gäng som kan träffas några gånger under sommarhalvåret. Vilka som är inbjudna vet jag ej, men alla som har BMW som bor i upptagningsområdet dvs Västmanland plus Enköping. Det borde inte bara vara folk med nyare BMW som blir bjudna. Det går att komma in utan inbjudan så hårda är dom inte, dom vill ju sälja BMW förhoppningsvis. |
|
|
Kan tänka mig att dom köpt kundregistret av Lo:s bil, så alla som köpt bil av dom är nog automatiskt inbjudna. Det är jäkligt kul på Vip visningar då det endast är BMW-frälsta som är där, man slipper avundsjuka Volvo och Audi-ägare :o) |
|
|
Då borde man vara inbjuden då, med tanke på bil, årsmodell och boplats...... /B |
|
|
Undrar om en M5 -99 räknas som nyare bil? Jag åker dit i alla fall... /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
Jag åker med fransyskan dit .... Hade tänkt åka till västerås ändå och hälsa på mds för att köpa en aktivbaslåda. har inte fått någon inbjudan :( men fan.. nästa gång som det blir att välja en kästebil finns de stora mojligheter att det blir en bmw.. när jag valt renault som tjänstebil fanns det inga bmw återfösäljare i närheten :) och renault volvo ligger 500 mts härifrån........ fast måste erkänna en sak 25.000 kilometer utan ett ända bekymmer... inte illa för att vara en renault...... M.V.H Mauricio |
|
D-diddy |
då skiter jag nog i det iaf. David. "The unattainable is invariably attractive" |
Mr Hamann |
Jepps Beppo! Jag slutar 19:00 på torsdag men ska smöra så jag får sluta tidigare. Snackade med Mats med AC Schnitzer M3:an idag. Han ska också med. Vi hörs närmare torsdag. // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.