AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.409

Träff i Västerås 1 April?

Sida 1 av 5
Vore det inte läge för en träff vid M-bilar i Västerås i samband med deras öppnande 1 april?
Gemini__
Det låter som en mycket trevlig idé. Och passande då bilen ställs på igen detta datum, efter vinterförvaringen.

//Thomas

Länk
Hmm låter skoj!
Jag tycker det vore något att satsa på!
Om bilen min är i en fungerande del så kommer jag med den annars tar jag mig dit på annat sätt!

Man kanske kan försöka få plats för bilarna med hjälp av M-bilar? Lite beroende på antal intresserade förstås.

/Anton
Mr Hamann
Fixar ni något då så lär jag dyka upp...

// Mr Hamann
Plats för bilarna är inget problem, M-Bilar och Skoda är dom enda företagen på den gatan...
Man kunde säkert fixa nån visning av lokalerna för oss. Och sen åka en sväng på nån trevlig och krokig småväg. Förslagsvis en fika på Westerqwarn 2 km norr om Kolbäck...
Westerqvarn ligger söder om Kolbäck...
Eller åka ut till Björnön.
Jo jag tänkte mest på hur parkeringen kommer se ut när bygget är klart. Har inte varit där och tittat på länge.

Westerqwarn låter bra! Då erbjuds en del roliga vägval. Tex vägen via Dingtuna vidare genom Säby och fram till Mölntorp och Westerqwarn.
Mycket bra initativ!

/Anton
Anton:
Exakt den vägen som jag hade tänkt mig.
Det finns gott om P-platser runt anläggningen som det verkar nu.
Bilen står ju och vilar nu ju.. :/ annars hade jag kommit.
Gemini__
Låt den fortsätta vila ett tag till du, den ev. träffen är inte förrän den 1:a april =)

//Thomas

Länk
Självklart så ska vi få till en träff 1 april. Det vore kul om vi kunde få till ett återkommande evenemang under sommarhalvåret.
Med tanke på hur många juniorer som hänger på stationen på helgen med sina BMWar så borde underlag finnas.
Oopsan :)
Jag dycker säkert ut bor 10mil från Västerås...

M.V.H
MAuricio
Inget illa ment med ordvalt juniorer dom har ofta ett mer brinnande intresse för BMW än vi lite äldre, mig undantaget är lika fantatisk som när korkortet var ungt...
Alla som kan ta sig till Västerås är välkomna!
mb
270
mbri
435i Cab -15
Land ROver LR2 -12
Låter kul med en träff på nära håll!

/Mikael

Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-)
Jag ska kolla upp exakt när dom öppnar, enligt flyern man fått med posten så står det att dom öppnar i slutet av mars...
Ska även kolla upp så att Westerqvarn håller fiket öppet för oss.
1 april? I'll be there:)

/D
Go
119
Gorgonit
Alpina B10 4.6 -1999
Audi S4 - 2004
Nissan Micra Cab - 2006
Som nybliven BMW ägare så ser jag fram emot en sådan träff som håller på att planeras i Västerås och jag hoppas vi kan få en rundvandring i M bilars nya lokaler.
Te
29
Techneck
530D F10
Låter skoj!
Då har man ju fått på sommar-sulorna.
BTW, hur ser programmet ut?

/D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.