|
|
|
|---|---|
|
Hej ja vad är det för pris skillnad på 318is 320 och 325. Då menar jag inköp. försäkring. Soppa förbrukning och lite sånt. Skulle vilja ha 6an för det sköna ljudet, men den är väll inte lika ekonomisk. Fast jag vet ju inte hur 4an låter så. MVH/stefan | |
|
Inköpspris (fräscha bilar i likvärdigt skick med cirka 20 000 mil på mätaren, baserat på annonspriser): 318is= 30-35 000:- 320i= 17-25 000:- 325i= 30-40 000:- Bränsleförbrukning: 318is= 0,85 liter/mil 320i och 325i= 1 liter/mil Försäkring: 318is och 320i= ungefär samma, ganska billig försäkring. 325i= Dyr försäkring. Jag kör som du ser en 320i. Hade från början tänkt mig en 318i, men när jag hittade denna bilen var den i gott skick och hade rätt prislapp så jag slog till. Har svårt att förstå de som klagar så extremt mycket på 320i, det är en mycket trevlig bil och långt ifrån så slö som folk vill göra gällandes. Största nackdelen är väl egentligen bränsleförbrukningen som kan tyckas hög. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Den värderingen tackar vi för! Mr C |
|
|
Mr C, Observera att priserna jag anger är vad jag tycker mig ha sett i annonser, inte vad bilarna i själva verket säljs för, och inte vad jag själv anser dem vara värda ;) Men ok...visst går säkert det att hitta en fräsch 318is för 25k också, om man letar lite! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.