|
|
|
|---|---|
| Har Försökt att sälja min E34 520 .Verkar vara stendött.. Vad har ni fått för era E34??? | |
| Jag fick 20000:- för min 520 i somras, och det var underpris om man tänker på vad som var gjort och vad som följde med... :/ | |
|
Jag fick 55000 i inbyte på 525 touring 93 mvh |
|
-BeeMWe- |
520 92a 22000 mil, ac för 2 år sedan fick jag 46 papp 535 91a 17000 mil, ac i somras 43 papp |
| En polare köpte sin 535 -88 för 8000:- nyss | |
|
FSRacing....Hur defekt var den då? :) Mvh Janne. |
|
|
Lite småfix. Lös instrumentpanel=enkelt en trasig sidoruta=enkelt dåliga bakbromsar=nästan alla bilar+enkelt vit=nackdel spruckna fästen till klima motorer=enkelt lite glapp växelförare=nästan alla bilar+enkelt lite allmän smårost= inte farligt+enkelt :) nyrenoverad motor nytt batteri |
|
|
61.000 för en 525 -94 i oktober 2003. Hyffsad utrustning (ac, farthållare, cd, elhissar, metallic, alarm mm. mm.) svensksåld, fulldokumenterad, 2 ägare, 12000 mil, underbart skick. Dock var både sommar- och vinter-hjulen rejält slitna. För mig personligen som visste hur sanslöst ompysslad den var samt att den var helt felfri så var den värd mer. Men med tanke på hur prisbilden för E34 är så var det väl okej betalt. Hade jag haft råd att ha kvar den också så hade jag aldrig funderat på att sälja den. Hoppas den har det bra i sin nya familj :) /Carl Länk |
|
| Vad kan man begära för en 93 21500mil ac lucka El-hiss ????? Om man vill få sålt den??? Och var ska man annonsera.. | |
| Testa annonsera på blocket.se jag har lyckats sälja allt jag stoppat ut på annons! (hittills iaf) | |
| Vad är det för bil då? Färg, skick, import, dokumention osv? | |
|
Fick 64000 för min 530i 93:a med 18000 mil i september 2000. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.