|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Undrar om ni har några synpunkter på vilken av BMWs alla modeller som är lättast att sälja nu till våren, dvs mest eftertraktad hos köparen i prisklass 200000-220000:-. Jag bortser från alla cabbar. Mvh Anders | |
|
Hmm jag skulle tippa på E36 och E46 Coupé och Touring. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Ojsan läste nog lite för fort där. I den prisklassen finns knappast några E36, så stryk dem :) | |
|
Tycker inte det verkar som att E46 coupeerna är speciellt lättsålda. Tycker man ser många såna i BMW hallar runt om i Sverige. De flesta också tråkigt snik utrustade... Däremot tror jag på E46 Touring. /Johan |
|
|
760 Li :-) Seriöst: inte många, men en faceliftad, svensksåld E46 320 iT kanske? __ BMW CS #5221 |
|
|
Rent generellt så verkar det vara lättare att sälja en Touring i detta kombiland. Bra utrutsning är: - Steptronic - Skinn - Sportstolar - Multiratt - Xenon - Sjyssta fälgar - Navi /s-w |
|
|
Svårtprisspann. Förmodligen en 3ser touring (e46). Ungefär med den utrustningen som s-w nämner. Annars är det faktiskt ett ganska tråkigt utbud på BMWs i den prisklassen. Du får iof en nästan ny e39a för pengarna men det är inte så upphetsande längre för de flesta. Jag tror man får gå upp några steg och kanske kika åt Z4 och 3ser (e46) cab. Men dessa hade du räknat bort. Kanske kommer X5an gå ner så pass i pris att den blir något? Mycket populär modell men för dyr för de flesta (just nu). |
|
hellonasty |
E36 Coupé verkar inte särskilt heta heller...funderar på att sälja min men det ser motigt ut... =/ |
|
E39 530iT - Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.