|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Anders S: Jag gjorde en felformulering ang. toppeffekten:-) Vad jag vill få sagt är att 323 modellen är en mycket underskattad modell i Sverige, medan 325 är en aning överskattad. //Marin Får åka en skitig Golf-92 nu:-( |
|
|
Kan ju knappast tro att 170hk spöar 192hk ...... Låter inte särkildt troligt. Mvh Patrik 325i -92 |
|
| 323 spöar kanske inte en 325:a men det blir väldigt jämt kolla 0-100 tiderna det skiljer inget mellan dom toppfarten skiljer på ett par km det är allt. Det roligaste med 323:an är väl att det sitter ett enkelt utblås på avgasröret detta i kombination med borttagna dekaler gör att man ofta kan överraska små finniga 18 åringar med volvo och annat skräp vid rödljusen. | |
|
Blir det inte jobbigare då när dom tror att du har en M3:a (m-optik) och en annan volvo lämnar dig bakom sig... :) Mvh Anders S. |
|
| Det står inte m3 någonstans på bilen dock finns det ett litet diskret m märk på sidolisterna | |
|
Jo jag har sett 0-100 tiderna, själv har jag kockat min till 7 sekunder, har trimchip så det går att varva 7000rpm vilket gör att man kan köra i 100km/h på 2:an, vet inte hur det är med 323i men det kanske är nått liknande. Själv kör jag runt med ett 318i emblem och jag har fått ett par roliga påpekningar för det ett antal gånger....... =) Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Menade klockat och inte kockat, även om jag ska gå och äta nu........... Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Sandgren: Jag ville sätta dit 316 på min 328....men frugan tyckte att det var larvigt. (märket har ja kvar, men ingen 328 ) //Marin Får åka en skitig Golf-92 nu:-( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.