|
|
|
|---|---|
|
Vet ni om det skiljer mellan oljelocket till M52 från 98 och 99 ? i varubeskrivningen står det att den passar alla E36 från 92 till 98. Men menar dem att det skulle vara annorlunda på 99an Z3 ? Behöver veta snabbt p.g.a tiden går ut på auktionen på ebay och jag vet inte om jag ska ha den... för att förtydliga: Jag pratar alltså om locket i mitten på motorn ditt man häller olja ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
| Jag har inte svaret på din fråga, men dubbelvanosen kom iaf -98, men INTE till E36. Så dom kan mycket väl ha gjort om locket till dubbelvanosen (M52TU). | |
|
Skulle tro att det som skiljer är att på det nyare så står det castrol. Varför köpa på ebay när ett nytt kostar 40-50 spänn på BMW? _______ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
på Z3 som jag har kom den 99 så det är den motorn jag har. Men kan verkigen locket vara annorlunda pga av dv? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Ring BMW och be dom kolla ETKn om du är osäker. Annars kostar det väl inte så förfärligt mycket nytt heller som Koni säger? |
|
|
Koni, såg på styling forumet att han sökte efter kromad lock så kanske därför köper han på ebay? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.