|
|
|
|---|---|
|
Hej på er... Har köpt mig en BMW 320T -96 och undrar vilken försäkringsbolag jag skall välja... Tips! Jag är 25år snart 26... Haft KK i 9 år... Tack på för hand... Mvh Jason | |
|
Det går inte att rekommendera något bolag med tanke på "billigast", det gör du bäst i att ringa runt själv eftersom det skiljer beroende på "allt". Ålder, kön, bostad, bil, antal år med körkort etc etc. Bara att ringa runt alltså. :) |
|
| Går inte att tipsa andra om billiga försäkringsbolag när det varierar så enormt från person till person. | |
|
Hej på er... Fick dessa priser oss IF... Halv/helår 3800:- Hel/helår 7000:- Jag tog en halv oss IF, dom hade bästa priserna... Mvh Jason |
|
| Som exempel på att det inte går att rekomendera andra "billiga" försäkringsbolag kan jag säga att IF ville ha 35 000:-/ år från mig helförsäkrat. | |
|
Hur kan du haft körkort i 9 år om du snart är 26? Bara en liten funderare... DAMiEN =============== Inquam Damno Tu |
|
|
Hoppas du får ha bilen ifred, och att du inte råkar ut för nåt så att du måste utnytja din försäkring hos if för då kommer det att svida....man kan inte bara se till vad du har i premie kostnad du måste även kolla självriskerna. |
|
| DAMiEN: Lätt MC kanske? | |
|
DAMiEN/T.P: ...eller av annan nationalitet... tex amerikanare. :) GlaS: Har personligen vid två tillfällen varit i kontakt med IF pga skadegörelse/stöld och vid båda tillfällena löste sig allt utan några som helst bekymmer. Trots att jag vid dessa tillfällen hade bilen skriven på mina föräldrar. I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
| Det var ju bra för dig ,men jag jobbar med era skadade bilar varje dag och dom kunderna som storknar när dom får veta vad dom har i självrisk är if kunderna....... | |
|
Funderar på 530, 535, 730, 735 eller 750. Bor utanför Eskilstuna har garage är 43 och har mer än 10 skadefria år. Vad kan man tänkas få för försäkring då??? Har sett alla möjliga varianter från 5000:- och uppåt... Har idag Trygg Hansa på min Cheva Van som jag ger 3500:- för... |
|
|
Tunahusse Hej och välkommen till Autopower det enda råd jag kan ge dig är att ringa alla förekommande bolag på marknaden och begära in en offert på din bil.Jag tror det verkar som att alla är på forumet betalar olika även om förutsättningarna tycks vara likvärdiga. ___ Länk |
|
|
Hej. Häng inte upp dig på premien bara. Värt att betala ett par kronor extra för bolag som är lätta att ha att göra med. Tex Länsförsäkringar har alltid varit billigast för mig och hade haft de nästan i 10 år innan det blev strul med en skada. Handlade om ett par tusen kronor som de inte betalade ut och jag bytte efter detta. Kommer aldrig att anlita de igen, varken för bil, hus eller annat. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.