|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha En sk. "hot hatch" i golfklassen med bakhjulsdrift, diff, rak fyra på 2l och 200hk+, varvstopp på 8000rpm dubbla triangellänkar fram, maxvikt på 1200kg och en prislapp på ca. 200-220k och R däck som standard. Men det lär ju inte hända så man får nog kolla på en Honda nästa gång istället ;). |
|
|
tillägg den skulle självklart ha en N/A motor utan turbo eller kompressor också. |
|
Jessie |
saknar ingen BMW tycker bara att nya 5 och 7-serien ser ut som ett par Pokemon bilar. |
|
Jag saknar min 3.0Si som jag köpte i nov. 1978, då bara 3 år gammal.Enligt, Länk (reg. nr DKN075) så ligger den begravd på Lidingö Bildemontering.Vila i frid!Ni som hakar upp er på utseendet på en BMW, ni har inte fatta nåt! Byt märke! /Anders |
|
|
Vill ha: En M3 E30 -05 Vikt 1300-1400kg Dagens säkerhet. Stor rak 4:a med turbo. Spartansk inredning, mycket kolfiber. Racinghistorian måste vara överhängande, som röda bälten osv. Utseendet MÅSTE vara lika som M3 E30, men med en liite modernare touch. Det är var jag saknar :) MVH Johan |
|
|
Jag ställer mig till den gruppen som saknar M7 Alltså 7-serievagnar med M prestanda! Skulle vara riktigt häftigt samtidigt som mercedes S 55 AMG kan behöva sättas på plats! Jag skulle heller inte ha något emot automatlådor i M5:orna! Jag skulle även vilja se lite monsterdieslar från BMW M GmbH! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| En 7-serie Touring.Det vore den optimala bilen för mig. | |
|
Mordiax: E30 M3 och racing historia tillsammans med turbomatad 4:a rimmar riktigt illa måste jag säga. De låter dock som 1 serien CSL kommer uppfylla några av dina krav. BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Jag saknar min 330 Ci som nu står hos handlaren och snart nog får ett nytt hem. My Bimmer is my mistress |
|
|
saknas en 340 biturbo :-) BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
Jag saknar 1 serie cabrio, kommer tas emot med öppna armar av mig om fronten ser ut som på alla bilder. LÄCKER!! Sedan saknar jag E39/E38 smakfulla inrednings design i bangles bilar. Offtopic: Tretretti, blir det något nytt sedan? Lycka till med försäljningen! Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Wendtan: Är ju vad jag saknar, skulle ju vara supernice om den fanns ;) MVH Johan |
|
| 4 hjulsdriven 750 med 1500 kilos matchvikt och 500 hästars v12 :-) | |
|
Soki, ja och nej. Just nu behöver jag helt enkelt cash eftersom jag startar företag. Och med tanke på att jag bor på Söder och jobbar i Gamla Stan känns bilen inte jätteprioriterad. Och ärligt talat hade jag nog bytt i år i vilket fall som helst. Däremot är ambitionen att på lite sikt antingen leasa en 530/545 eller köpa en lagom inkörd Jaguar XJ8. Vill ha en lite större och bekvämare bil men måste inte ha nåt som väger mer än två ton. Lycka till med importen! My Bimmer is my mistress |
|
|
Tretretti: Okej, förstår...lycka till med företaget!! Hoppas d går bra, d kanske till o me går så bra att det blir en XJ8 OCH en E60 tillslut....;o) Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Ja, det är det som är målet. Och en 996 ;-) My Bimmer is my mistress |
|
|
Soki, hur går det med försäljningen av den fina 728an? My Bimmer is my mistress |
|
|
det är väl 650hk i mclaren? BMW Power är det ju defenetivt. BMW skulle haft mclaren i sina säljhallar....översätter ett citat från toppgear killen; "BMW var de enda som vågade sig på utmaningen att bygga en så kraftfull motor" när han provade F1an ***Älska V8!*** |
|
|
Saknar ALPINAS BI-TURBOS på nyare modeller! Alpina har nästan blivigt SNIK! Vem behöver stress-fläkt när man kör BMW V8???? |
|
|
Tretretti Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.