AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.497

M3 E46 CSL baklucka på E36?

Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Någon som sett en sådan baklucka (alltså typ E36-lucka med inbyggd spoiler) inspererad av CSL´n? Jag hade velat haft en sådan i kolfiber tex. men till vilket pris tros? Blir det snyggt?

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!

Länk
Visa användare
226
Gladiator´n
M3 CSL 2003
M3 "CSL" 2001
M3 "CSL" Banbil 2006
X3 2005 Diesel
håll utkik efter MrCarbon som tydligen är ett märke som kommer upp på marknaden i år. De ska tydligen ha gott om kolfiber till många BMW modeller. Tillverkningen skall tydligen ligga i Ängelholm!?

CSL Re-Loaded -04
Länk
Länk
Gladiator´n: är det du som misshandlar din bil i filmerna?

mafia_shq
vart kan man se dom filmerna?

Visa användare
226
Gladiator´n
M3 CSL 2003
M3 "CSL" 2001
M3 "CSL" Banbil 2006
X3 2005 Diesel
MatroxMGA,
Knappast misshandel, men Ja, det är jag som kör. Jag har inte köpt bilen för att glida runt och söndagsköra direkt. Dessutom kommer den aldrig säljas.
Just nu befinner den sig mitt i projektet "bättre än orginal".

CSL Re-Loaded -04
Länk
Länk
Ar
164
Arash
518i -93
Gladiator´n jag gillar din stil ,,,,,, så ska det låta ........... har du några bilder på din projekt "bättre än orginal".
håller med om att bilar ska köras men kanske inte på det sättet. Låter bra att du inte ska sälja den, slipper 2:a ägaren få problem;)
Härlig bil i vilket fall!

Visa användare
226
Gladiator´n
M3 CSL 2003
M3 "CSL" 2001
M3 "CSL" Banbil 2006
X3 2005 Diesel
MatroxMGA,
Har man inte plånbok som klarar ev problem med denna typ av bil så bör de nog se efter något billigare ;)
Ingen risk för igensotning här inte. Jag skulle personligen vara mer nervös om inte denna typ av bil körts hårt. Det finns en distinkt skiljelinje mellan misshandel och hård körning.

Arash,
Jodå bilder kommer snart på www.loaded.se, öppnar den siten om 2 veckor tror jag. Bilen kommer ställas ut på Elmia den 9 april tillsammans med en Koenigsegg CC.
Förövrigt (för att hålla oss till denna tråd) så är montern välfylld med information och delar i kolfiber.

CSL Re-Loaded -04
Länk
Länk
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hehe, kolfiber är aldrig fel. Det enda som brukar vara fel är priset. =)

/Edvard
BMW CS # 4503
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
ok men ingen som sett den kombinationen ja efterfrågade?

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!

Länk
Visa användare
226
Gladiator´n
M3 CSL 2003
M3 "CSL" 2001
M3 "CSL" Banbil 2006
X3 2005 Diesel
Håll utkik efter MrCarbon, de har bra koll på utbud vad jag förstår. Men jag har personligen inte sett din efterfrågade kombination. Ska hålla gluggarna öppna.
Tjenare Anders, hur är det.
Har du fått fått i leksakerna under huven än???
Hoppas att du kommer till Mariestad i sommar så kan vi dra lite mot varandra, med viss tur så drar du mig, kanske. =)

Mikael Melander
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.