AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.418

Intresse av replika AC Schnitzer kolfiberläpp och racingvinge till E46 M3?

Är det någon med en E46 M3 som inte är intresserad av att betala de stora summor som en läpp kostar (c:a 22.000kr komplett) så finns det möjlighet att köpa kopior för en bråkdel av pengarna.

AC Schnitzer kolfiberläpp med stag (silver eller svart): £550 inkl frakt
AC Schnitzer Racingvinge i ABS plast: £250 inkl frakt
AC Schnitzer Racingvinge i kolfiber (silver eller svart): £370 inkl frakt
Hamann ögonlock i kolfiber: £70 inkl frakt

Något som intresserar?
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Hva koster enbart en orginal ac schnitzerläpp da?
Ma
28
Mackan84
Bmw M3 e46 phoenixgelb
Tjena!!

Jag kan möjligtvis vara intresserad av en sådan här beställning. Finns det någon sajt man kan kolla på dessa grejorna?? Det var ju väldigt bra priser jämfört med Schnitzer!?=)
Imola, inte för att vara petig men man kanske bör skriva "AC Schnitzer" och inte A Schnitzer .... hmmm ABS plast lär väl inte vara roligt, kommer luckan att kunna vara i öppet läge utan att den smäller igen pga tyngden??
CBM3C:
Förstår inte vad du menar med "A Schnitzer"?

Morten:
Ca 22.000 sek

Mackan84:

Replika ögonlock: Länk
Replika läpp: Länk
Replika vinge: Länk
Bil med allt på: Länk

En engelsman som tillverkar dessa, är ni intresserade så maila mig så får ni hans adress.
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Replika läpp Länk - er inte den lite olik?
Den är ingen exakt kopia, det finns andra kopior i USA. Ville bara göra folk uppmärksamma på att det finns billigare alternativ.
Imola: Jag vet inte heller riktigt ... ;)

Alltså vad jag menade var att det kanske vore rätt att skriva AC Schnitzer inom fnuttar eftersom det inte rörde sig om orginaldelar. Nu står det ju replika i subject men det skadar ju inte att vara tydlig.

Har varit en diskussion om personer som säljer replikor på Börsen som definitivit inte skriver det.
Imola: Jag vet inte heller riktigt ... ;)

Alltså vad jag menade var att det kanske vore rätt att skriva AC Schnitzer inom fnuttar eftersom det inte rörde sig om orginaldelar. Nu står det ju replika i subject men det skadar ju inte att vara tydlig.

Har varit en diskussion om personer som säljer replikor på Börsen som definitivit inte skriver det.
CBM3C:

Hehe, då är jag med... Hängde upp mig på stavningen jag ;)
Men visst, det är självklart så att jag inte försöker lura någon att tro att det är orginal.
Om ni är intresserade av kolfiber produkter av riktigt bra kvalitet så kontakta Joe på Hyper Turismo Racing i England.

Länk
joe-md@hyperturismo.com

Förutom att de säljer produkter ifrån ACS m fl så har de också egna kolfiber produkter som kommer ifrån samma tillverkare som gör saker åt många F1 stall i England.

Här är några exempel på produkter till E46 M3 ifrån HTR.

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

/RS2

Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Tack RS2! Där ifrån kommer det handlas en hel del!

Mvh,
Robban
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.