|
|
|
|---|---|
|
Är det någon med en E46 M3 som inte är intresserad av att betala de stora summor som en läpp kostar (c:a 22.000kr komplett) så finns det möjlighet att köpa kopior för en bråkdel av pengarna. AC Schnitzer kolfiberläpp med stag (silver eller svart): £550 inkl frakt AC Schnitzer Racingvinge i ABS plast: £250 inkl frakt AC Schnitzer Racingvinge i kolfiber (silver eller svart): £370 inkl frakt Hamann ögonlock i kolfiber: £70 inkl frakt Något som intresserar? | |
| Hva koster enbart en orginal ac schnitzerläpp da? | |
|
Tjena!! Jag kan möjligtvis vara intresserad av en sådan här beställning. Finns det någon sajt man kan kolla på dessa grejorna?? Det var ju väldigt bra priser jämfört med Schnitzer!?=) |
|
|
Imola, inte för att vara petig men man kanske bör skriva "AC Schnitzer" och inte A Schnitzer .... hmmm ABS plast lär väl inte vara roligt, kommer luckan att kunna vara i öppet läge utan att den smäller igen pga tyngden?? |
|
|
CBM3C: Förstår inte vad du menar med "A Schnitzer"? Morten: Ca 22.000 sek Mackan84: Replika ögonlock: Länk Replika läpp: Länk Replika vinge: Länk Bil med allt på: Länk En engelsman som tillverkar dessa, är ni intresserade så maila mig så får ni hans adress. |
|
| Replika läpp Länk - er inte den lite olik? | |
| Den är ingen exakt kopia, det finns andra kopior i USA. Ville bara göra folk uppmärksamma på att det finns billigare alternativ. | |
|
Imola: Jag vet inte heller riktigt ... ;) Alltså vad jag menade var att det kanske vore rätt att skriva AC Schnitzer inom fnuttar eftersom det inte rörde sig om orginaldelar. Nu står det ju replika i subject men det skadar ju inte att vara tydlig. Har varit en diskussion om personer som säljer replikor på Börsen som definitivit inte skriver det. |
|
|
Imola: Jag vet inte heller riktigt ... ;) Alltså vad jag menade var att det kanske vore rätt att skriva AC Schnitzer inom fnuttar eftersom det inte rörde sig om orginaldelar. Nu står det ju replika i subject men det skadar ju inte att vara tydlig. Har varit en diskussion om personer som säljer replikor på Börsen som definitivit inte skriver det. |
|
|
CBM3C: Hehe, då är jag med... Hängde upp mig på stavningen jag ;) Men visst, det är självklart så att jag inte försöker lura någon att tro att det är orginal. |
|
|
Om ni är intresserade av kolfiber produkter av riktigt bra kvalitet så kontakta Joe på Hyper Turismo Racing i England. Länk joe-md@hyperturismo.com Förutom att de säljer produkter ifrån ACS m fl så har de också egna kolfiber produkter som kommer ifrån samma tillverkare som gör saker åt många F1 stall i England. Här är några exempel på produkter till E46 M3 ifrån HTR. Länk Länk Länk Länk Länk Länk /RS2 |
|
|
Tack RS2! Där ifrån kommer det handlas en hel del! Mvh, Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.