|
|
|
|---|---|
D-diddy |
Länk hittade den här annonsen på börsen och undrar varför har man olika fälgar hö/vä?? David |
|
Min teroi.. Han kanske körde sönder 1 fälg.. å sen när han skulle te å köpa en ny, så hade dom slutat tillverka denna fälg så han fick köpa 2 lika.. så att det blir 2 av varje sort... Eller att det kanske är nån ny trend i styling syfte??? JA vem vet Mvh Länk |
|
|
Funderade oxå på det när jag såg annonsen. Antar att det har med ekonomin att göra. Han har väl kört/skavt sönder två av sina fälgar och inte hittat den modellen igen. Och inhandlade därför två beg. "likvärdiga" för en bra mycket billigare peng än att köpa fyra st. nya. Endast gissningar. Fråga sälgaren så får du ett korrekt svar! Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Bra gissningar. Men det kan ju som sagt vara en ny stylingtrend... Synd på körbarheten kanske? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Det verkar vara en USA trend. Läste det på annan tråd. Mr C |
|
|
bilfreak: du han före. Får lära mig att skriva snabbare... /Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
D-diddy |
jaja.. det är isf som hockeyfrillan, den kan bli hur poppis som helst jag går inte på den trenden. (igen) David |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.