|
|
|
|---|---|
|
Länk Tycker att den har varit uppe för försäljning ett antal gånger innan... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! | |
|
Varför i hela friden har han olika fälgar på höger och vänster sida, kraftig beslutsångest eller. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Usa mode, det där med fälgarna! Mvh Abbe Länk |
|
ErikNilsson |
Visst har den varit uppe för försäljning tidigare. Hade jag haft pengarna så hade jag köpt den direkt. Däremot så kan den nog vara aningen svårsåld och alla modifikationer. Har man gjort så mycket är det klart att man vill ha lite betalt för det också. Som det har diskuterats många gånger här tidigare så är det inte många som är villiga att betala för det. Men med rätt köpare så.... Inte så tokig idé med fälgarna. Tröttnar man aningen på ena sidans så har man ju alltid den andra att titta på. |
|
Du kan ju aldrig se båda sidorna samtidigt så varför inte? Men personligen tycker jag det ser illa ut, skulle ha valt Superstar Grandeur fälgarna runt om - ruskigt snygga! //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
-Daniel- |
ruskigt snygg men ruskigt dyr...blir nog svårt att få dom pengarna för bilen den är trots allt över 10 år gammal |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.