|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
>J.Dredd, =o) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Ni kan väl tävla mot en impreza på grusvägar och då kommer ni att se vilken är den snabbaste!!!! hahahahah M.V.H Mauricio |
|
|
Ja spöade LÄTT en splitt ny Porsche GT2 med min Polo -86!!Iofs var det en riktigt dålig väg med både grus o stora hål men ändå:-) "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
den som e galnast vinner ju, om det inte är rakt fram på E4:an och nån svänger av, och nån utser sig själv till vinnare. |
|
|
och så spårade tråden ur... Oväntat. |
|
|
En polare körde mot en Chippad subbba impreza.. han har en M3 3.0.. och han van med ca 1 billängd upp till 100... så jag tror att det sitter VÄLDIGT MYCKET I FÖRAREN.. upp till 100Km/h.. och vem som är snabbast dit Ha en bra dag.. å trevlig helg! Mvh Länk |
|
|
va ute i snöblasket me polarns trimmade subba, bänkad 275hk... kul me fyrhjulsställ men man saknar de brutala klippet vid växlingarna som m-buttan har =// även lite svår att dossera me turbolagget nog en vane sak =)) hade ja pengarna skulle de utan tvekan ramla på en m3a igen |
|
|
Min lillebror äger en -00 Impreza GT, Den har några standard modifikationer. Tror inte jag hänger på han 0-100 med Bi-Turbon. Sedan är det en helt annan historia. Och man måste vara riktigt duktig för att kunna spaka ifrån en 4wd bil med en 2wd även om det är en bakhjulsdriven. Men man får faktiskt leta djävligt länge för att hitta en bil med såpass mycket körglädje som det är i en Impreza, Brukar låna den av min bror när han är på tjänsteresor. Så jag har åkt med den ett par hundra mil, så jag kan åtminstonde säga det. Den blir ju helt vansinnig när det börjar svänga. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
OJ satan vad inlägg de blev nu då..tack för alla svar.. var som jag trodde ungefär.. Den den som skrev att imprezan in tilltalade: Den tilltalade inte mig heller faktiskt, först..men när jag testade den igår så... Bilfan e ju nästan ny först o främst..och kändes mycket tajtare än M3:an..överallt...inte så konstigt kanske....en skön bil helt enkelt..för dom pengarna.. Jag har HELT nya däck nu så lite bättre fäste borde man väl få. Ska bli riktigt kul att testa.... ///M3 |
|
|
Jag skiter i vem som spöar mig upp till hundra eller tvåhundra. jag kör en väldigt trevlig bil i alla fall. Mvh Spider Bmw är rätt okey!! |
|
Agge |
Ni som struntar i bilarnas acceleration behöver väl inte skriva i denna tråd? Anders T: Det du säger kan stämma på vissa, men jag har fått intrycket att de flesta personerna här är seriösa, dvs att de inte ljuger. Att du inte har läst om många M3:or som fått stryk kan bero på att på dessa "vs" trådar jämförs de aldrig mot "värstingbilar" såsom nya Porschar mm Jag har blivit ifrånåkt 2 gånger, så nu vet du :) Mvh //Agge |
|
Jag har oxå blivit frånåkt när jag hade M3,, en Volvo combi förnedra mig nog mest,,,det var nog det värsta. Menar inte att nån är oseriös men det sitter långt inne att nån annan bil kan köra ifrån en Bmw,, :-) |
|
|
Varför är BMW's M-modeller så legendariska? Jo, för att De är de vassaste STANDARDbilarna som går att uppbringa på den här sidan miljonstrecket! /B |
|
|
Jag har haft en impreza gt och M3 3,0 óch nu har jag en M3 3,2. BMWn är så mycket mer bil men imprezan var nog roligare egentligen. Ska man bara köra för att det är kul hade jag inte tvekat en sekund utan bytt tillbaka till en impreza även om den känns slö över 140 km/h. |
|
|
Ja..de kändes kul..tajt och nybilskänsla...och ganska fin också. Vet i faan...kanske byter till sommarn eller nåt... Men å andra sidan..får ja väl ut M3:an och när jag piskat han lite så behåller ja den nog:) Har impreza bra kvalitet i motor/drivlina??? Tycker en nästan ny bil..med 218hk turbo och awd för 150000 ca är en väldig prisvärd bil...men som sagt, är de bra bilar??? ///M3 |
|
| Drivlinan är skörare på Imprezan än på andra japanare har jag fått uppfattningen om. Original håller dom i regel bra. | |
|
okej, varför i helvete är EVO VI:an dubbelt så dyr för? Ett chip i imprezan och dom går lika bra... Den bästa japsen är garanterat supra mk IV men dom är ju inte fyrhjulsdrivna så... Var lite inne på en EVO VI förut..men skulle jag byta nu så blir de garanterat impreza...frågan är hur bra dom håller på tort sommar väglag när de greppar som faan? ///M3 |
|
|
Kanske för att det skiljer mer än ett chip mellan bilarna........ Impreza i värstingutförande kostar också mer än 100 000:- mer än den "vanliga" wrx modellen. /B |
|
320-325 |
min bil går bäst ... |
| suck, varför ens lägga ett sådant inlägg? Iofs, varför orkar man bry sig? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.