|
|
|
|---|---|
|
finns det en säkring för hastighetmätaren+abs bromsarna hittade 3st för abs i handsfacket men dom va hela.skall det inte finnas bak oxå??tittade vid subben men hittar inga fler någon som vet MVH ClAwFInger | |
|
Om mätaren slutat jobba och ABS-lampan lyser så har du en trasig givare på vänster bakhjul. Inget säkringsfel. FP |
|
|
clawfinger du har mail _______ Min:Länk --- Lass dir raten trinke spaten |
|
|
Tack skall ni ha typiskt nu när det är en jädra massa snö)-: Tack BM för mejlet MVH ClAwFInger |
|
|
clawfinger Det är Hasso som skall ha äran,det är han som har samanställt säkringslistan jag bara mejlade den vidare.men tack ändå. _______ Min:Länk --- Lass dir raten trinke spaten |
|
|
Verkar vara VÄLDIGT vanligt med ABS-givar haveri på årsmodell -99 Hasso har många exempel på det. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
vem e Hasso? MVH ClAwFInger |
|
|
hasso är e39-guru. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Byt ABS/ASC sensor på vänster bakhjul som Folke säger, jag misstänker att du har både ASC/ABS indikering i instrumenetet. se länkar. Länk Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Snyft.. nu la ena torkaren av oxå jäkla bil!! MVH ClAwFInger |
|
|
Ena? Länkarna i mellan kanske, eller med lite tur har ena torkaren lossnat på axeln kanske? FP |
|
|
skall kolla när vädret tillåter regnar som attan i gbg MVH ClAwFInger |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.