AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
834

erfarenhet av e34-styling?

någon som provat klarglas-bakljusen från hova.com till e34:an?? är dom snygga och inga problem att montera?

MvH/ Jörgen
Gemini__
Säkert bra passform och lätta att montera. Men vad hjälper det när de förstör bilens utseende. Ser inte klokt ut. Mitt råd är att avstå från dessa.

Mvh:
Thomas

Länk
så du menar att jag ska satsa på m5-lyktor istället? några andra tips på snygga baklyktor??

MvH/ Jörgen
-Daniel-
menar du dom som är röda uppe och nere och vita i mitten så har jag sånna på min bil

kan säga att det blir skitsnyggt jag är helnöjd med mina och passformen är helt okey

vill du ha några bilder på hur det ser ut så jag kan jag springa och ta några och maila över
Gemini__
Hmm, ja varför inte vanliga lyktor med vita blinkersglas. Dessa klarglaslyktorna skulle kunnat vara snyggare om de inte var fel färg på glaset på sina ställen =) Det ser ut som typ Volvos lyktor på håll.

Jfr själv:

Länk

Länk

//Thomas

Länk
Gemini__
Förstör bilen linjer på ngt sätt, anser jag. Men tycker du det är snyggt ska du givetvis köpa dessa!

Länk
-Daniel-
det är dom i första länken som gemeni skickar som jag har

håller med dom ser väldigt lika ut volvobakljus men dom glänser väldigt bra så iaf jag tycker det blir väldigt bra

sitter me kameran i handen zero survival som jag ska springa ut å ta några bilder ;)
-Daniel- det skulle vara schysst om du skulle kunna springa ut och ta några bilder.....=) ta bilder när bilen är av och när bilen är på.......

MvH/ Jörgen
-Daniel-
okey jag springer ut nu :)

-Daniel-
du har mail nu

du får ursäkta att bilen är väldigt skitig och snöig

jag ska fara och tvätta bilen imorron så vill du ha lite mer bilder när den är nytvättad kan jag ta imorron

-Daniel-
aj fan ser nu att det inte gick att skicka...hotmail tar nog inte imot mail me så mycket bilder..

provade skicka en och en men det ville inte heller funka

har du någon annan mailadress jag kan prova skicka till?

eller nån som har förslag på gratissida jag bara kan slänga upp bilderna på snabbt och smidigt?
-Daniel-
kolla mailen nu jag tror det kan ha funkat
Sp
258
Speedy
325i Cab -08
Daniel, du skulle inte kunna skicka en bild till mig också?
-Daniel-
japp det kan jag göra....skickar nu

skriv ett inlägg här om du fått bilderna för min lina stängs av senare idag så också min mailadress (inte hotmailen som jag har reggat med här) så jag kommer att vara nere till i början av nästa vecka
Sp
258
Speedy
325i Cab -08
Tack! Det var mycket snyggt! ser ut som en e46 =0)
st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
Länk
st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
blev fel på förra inlägget.
har också sådana lampor monterade. Hur det ser ut kan ni se i länken ovan.
Am
569
Ambush
540i/6-94
Det har varit mycket klagomål på In-Pros nya klarglas lyktor, speciellt att dom läcker in vatten. Finns det andra än In-Pro som gör klarglas till E34?
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Det där var ju inte alls så fult :) finare än jag trodde det skulle vara, men jag ska ändå köra på vanliga vita blinkers :)
-Daniel-
Speedy inga problem : )
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.