|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det är någon som vet om det ligger lite kart cd till Navi'n på nätet? Är det någon som vet vad de kostar att köpa på BMW? Jag antar att man måste köpa dem där. Det är en orginalmonterad Navi/TV i en E39. Tack på förhand. /Mikael | |
| Om jag minns rätt ligger priset på en CD runt 2000:- hos BMW, men det var ett tag sedan jag hörde mig för. Om du inte behöver ha en helt ny kan du söka på Powerbörsen. Då och då säljer folk skivor där. | |
|
Maila mig så ska du få några tips. /s-w |
|
| KGKnutsson säljer säkert VDO-skivor som passar | |
|
Vilka kartor fungerar på BMW? navtech, VDO finns det flera kart tillverkare. Mvh Kristian |
|
|
Alf_VON_Sil: Antar att orginal skivor fungera bäst har enbart testat dom och med gott resultat |
|
|
VDO-skivorna fungerar bra. Jag har haft en generation BMW-skiivor förut, som inte fungerade bättre! Jag kan förstås inte kommentera finesser på BMW-skivor efter 2000/1 men har noterat att BMW-specifikt, "BMW-dealers" etc fungerar lika bra med VDO. VDO-skivorna klarar nu sökning per postnummer men det antar jag att BMW-skivorna också klarar. Täckningen verkar identisk... Är det någon har nya BMW-finesser att räkna upp som är CD-specifika men inte navigator-specifika. Sånt du köper med skivorna alltså... |
|
|
Någon som känner för att skicka ett mail om navi-skivor, om det går för sig.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.