|
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
hej... jag bes bilen(e46 -99) förra veckan å den va felfri förutom LÄNKARMARNA.bilen har rullat 8300mil.Det kostar ca 7-8oookr att byta...jag har missat service garantin precis.går d att få d på ngt sätt? tacksam för svar. mvh |
|
Har du pratat med din återförsäljare? Med lite good-will ställer de nog upp ändå, och vem vet, det gick förmodligen sönder innan 8000mil. Lycka till! ----- BMW CS #04839 Min 525i: Länk |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
dom tycks inte vilja veta av d.. ----------------------------- Projekt trippel xXx i gång. |
|
pys till en annan BMW-åf med verkstad då? kan hjälpa! Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
jag lämna de in bilen till solna för ca 4mån sedan ang d(tyckte d lät lite konstigt)men dom bytte ngt me TAG för 7-800kr å sa att allt va grönt...obs då hade jag garanti. bes killen/gubben tyckte d va konstigt att dom inte hade upptäckt felet eftersom den borde ha synts redan då. ----------------------------- Projekt trippel xXx i gång. |
|
Om bilen var inne för bara fyra månader sedan så verkar det nästan som om de fuskat... Några välformulerade mail eller telefonsamtal till någons chef eller personer på högre ort kan också hjälpa. ----- BMW CS #04839 Min 525i: Länk |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
jag blir tacksam om ni kunde ge ett namn när jag ringer vägrar dom typ att förstå då dom tycker att den har passerat tid bla bla... tacksam för all hjälp då jag just nu tyvärr inte kan punga ut 8oookr. ----------------------------- Projekt trippel xXx i gång. |
|
Hej, Hade samma problem med min E46 99:a. Fixade länkarmarna förra hösten på BMW i Solna. De tog kostnaden för delarna och jag fick betala för arbetet. Har för mig att det hamnade runt 3-4'. Pratade också med Jurgen Weisse JWR Racing. De skulle göra jobbet mkt billigare. Kan vara värt att kolla med dem ifall det inte skulle lösa sig med BMW. /mikael |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
tack för tipset verkar som om bmw inte vill veta av den..ska kolla me JWR. ----------------------------- Projekt trippel xXx i gång. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.