|
|
|
|---|---|
| Är på väg att inhandla en 540IA som verkar mycket fin. Nu är det så att det inte är elstolar men däremot så är det navsys, helskinn, taklucka m-paket mm..... Ingick inte elstolar i ett komfortpaket ??? Bör jag blimisstänksam om elstolar fattas...??? | |
| Elstolar är det bara om kunden som köpte den ny beställde det | |
| Har inga i min heller :-) sparar närmare 50 kilo i vikt på det = prestanda :-) | |
Plumber |
Vad ska du bli misstänksam emot? Finns folk som har samma utrustning som du beskriver men valt bort skinn...! |
| jag har heller inte elstolar i min E34a, torde bero på att den är direktimporterad och att man i Tyskland inte alltid tycker att elstolar behövs. | |
| man är ju ett yx-skaft :-0 Trodde det var elUPPVÄRMDA stolar som avsågs.... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
I ett svensksålt komfortpaket ingår stolsvärmen. ///MVH Hasso Länk |
|
Ursäkta min luddighet, Det är el inställbara stolar jag avser... till en 540IA 1998 |
|
|
Det gick alldeles utmärkt att få TV/Navi och inte elstolar. I Sverige fanns ett "paket" där bägge sakerna ingick men det var ju bara på de som såldes nya i Svea rike. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Tackar tackar | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Då finns det inte elratt inställning eller automatisk tilt av höger backspegel i R heller förmodligen. Samma minnesmodul som elstolsminnet. ///MVH Hasso Länk |
|
Du har rätt..... Allt det saknas... trodde ett tag att den blivit smälld och de hade snålat in på elstolarna när de fixat till den.... man blir ju lite paranoid....när man handlar beggat / importerat |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jag har "allt" ovan nämt men jag saknar regnsensor och aut. avbl. backspegel så se där hur det kan gå. ;) "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.