AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
2.216

Ficklampa i handskfacket?

Co
56
CoP
528im Touring -98
Visst ska de sitta en ficklampa i handskfacket? Eller ha BMW gått ifrån de? Har ett uttag i handskfacket som en polare påstår att de ska sitta en ficklampa i.

De ä roligt nästan jämt...
Dr
659
Drutten
325i Touring -08
Visst ska det sitta en ficklampa där. Den kostar inte mycket på BMW heller, ca: 100 - 150 kronor.
Co
56
CoP
528im Touring -98
Ska nog inhandla en sådan då. Kan ju va bra å ha när man ska hjälpa nån stackare (som inte har förmånen att ratta en BMW) som står längst vägkanten med huven i 45 graders vinkel ;-)

kan bara instämma=)
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Så här der den ut och borde som sagt gå att få loss för runt en 100:ing Länk // CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
Co
56
CoP
528im Touring -98
Fin liten lampa...
Nån som vet av nå mugghållare till bakpassagerarna...den mellan sätena??

Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
En bit ner på den här sidan Länk bör väl även den finnas hos närmsta BMW-dealer för en bit över 300:- // CB.

Co
56
CoP
528im Touring -98
Fanns mycke roligt där...även lampan!!
Tack!

Co
56
CoP
528im Touring -98
Adrenalin: Du vet kanske av nån online butik där man kan handla termostat å termostathus?
Andra får naturligtvis komma med tips:-))

Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Njae rena reservdelar e nog lite knepigare "on-line". Knaske någon annan som vet bättre.......... ? // CB.

vet ni om den där lampan även finns på 525 iT -93 import.... Har inte sett någon sådan i mitt handskfack. Vart skall kontakten sitta i sådana fall ????
Co
56
CoP
528im Touring -98
Både på 325an ja hade å min nuvarande 528a så sitter den i en liten hållare med laddning till vänster i handskfacket.

Jag har också den på min e28. Fast en vit modell. Vet någon när BMW började med detta?

Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.
Ri
240
Richard V8
540iAM -00
030813 kostade lampan 212kr i Solna

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Hej killar, söker lite info ang. just ficklampan i handskfacket. Jag och en kompis började nämligen diskutera dett igår då vi va ute och körde. Min kompis påstår nämligen att denna ficklampa inte är standard utan tillval. Jag har dock för mig att denna skall vara standardutr. även om min 328:a idag saknar lampan.

Vem har rätt?

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Va kanske lite otydligt...men det gäller E36:orna.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Jag har trott att det var standard men att många är "borttappade". Men det är nog inte standard ändå. På min sitter det en skumgummiplugg i uttaget, och föregående (första) ägaren säger att det aldrig funnits någon lampa. Bilen är en svensksåld 320i -98.
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Lampan är extrautrustning.

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.