|
|
|
|---|---|
|
Har frågor ang. orginal larm, kanske finns det någon som vet lite mer! När jag sätter på larmet så blinkar inte blinkers på min, kan man fixa så att den gör det? Sen har jag ingen sensor i kupen, sen vet jag inte vilket sensor bmw använder sig av om det är rörelsesensor eller ljudsensor, kan man instalera en sådan?? Men jag har ju det andra som lutningsgivare osv! MvH Bmw 4-ever | |
| Jag kunde inte göra det på E34 525 så det e nog rätt svårt för dig med kan jag tänka mig...lite äldre larm är inte så "jätteavancerade" tyvärr... | |
|
men det finns som extra utr på e34 om man hade lutningsgivare! Så det måste gå! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Mina blinkers blinkar vid pålarmning. Orginallarm. |
|
|
Min E34-95 blinkar vid pålarmning. Har du en backspegel med "clownnäsa"? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
clownnäsa?? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Clownnäsa = IR-mottagaren sitter i den runda avbländningsratten till backspegeln. Ratten är rödaktig och rund, stor som en clownnäsa... Den tidigare IR-mottagaren satt i taket, en fyrkant stor som två sockerbitar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.