|
|
|
|---|---|
|
Köpte 2st rostfria avgasändrör på Biltema igår kostade inte mycket och ser väldigt bra ut på bilen.... Bilder kommer när jag har tid! //TobbE | |
|
Gjorde jag me.. :) Hör av dig hur du gjorde för att få fast dem på bra sätt.. Eftersom rören sitter så tätt på 325:an så är det svårt att få fast dem snyggt. MVH Jimmy |
|
|
Jag svetsade fast dem.... är kankse 5mm mellan rören.... Kapade även en bit av orginalröret. Ska se om jag kan ordna några bilder inom kort, det blev väldigt snyggt i alla fall och för en billig peng. Sen hur länge dom håller sig fräscha är ett kapitel för sig. //TobbE |
|
|
Jag har monterat dessa på två bilar och de ser mycket bra ut. Håller sig mycket fina och fräscha efter tre år. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tackar ska prova det.. // Jimmy |
|
-BeeMWe- |
Anser nog att Orginaländrören är snyggare och inte direkt dyrare. |
|
Vad kostar ett orginaländrör då? Biltemas kostade 79 eller 89:-/st.... Det anser jag vara väldigt billigt! //TobbE |
|
|
Biltemas art.nr. 79-413 kostar 159:- per styck, och jag ska inhandla två så fort jag har vägarna förbi ... De ser ut precis som andra som kostar från 250:- och uppåt, men jag kan inte tänka mig att skillnaden är så stor att det höga priset kan motiveras ... --- BMW - BrööL! Moaa! Weeee! |
|
| Jag köpte bmw orginal till min 328, 260 kr för bägge. Känns inte som en stor summa och de passar som en handske... | |
|
Jag skulle inte vilja ha handskar på rören bak ;D --- BMW - BrööL! Moaa! Weeee! |
|
-BeeMWe- |
Bögtema, oj Biltemas rör e dyrare än org tror jag. Har för mig att jag betalade 2-300 kr för 2 st kromade. Åsså slapp jag svetsa fast dem. party party |
Dark Rider |
BeeMWe:vilken tum äre på orginalrören? Bil´n min: Länk |
-BeeMWe- |
Det finns till alla modeller, på 535an var det 2 tum om jag inte minns fel. Hu vad bakis jag är. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.