|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Då jag sedan länge är intresserad av BMW:s E9 modell har jag roat mig med att samla lite "bra att ha länkar" på min hemsida. För intresserade: Länk Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Skönt initiativ!!! Här kommer en som jag har haft nytta av!! Länk /// B ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
|
Håller med! Fyller på med några utöver dessa som jag har i burken på jobbet. Har fler i hemburken...... Länk Länk Länk |
|
|
Lover 3.8 Csi Länken, var ganska elakt av dig : ) Jaha, nu får man inte lugn och ro huvudet längre....... ///B ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
Scheckheft |
Hej Tack för tipsen. Ska utöka länksamlingen. Tittade igår på en 3,0 CS från ´75, silvermetallic, mörkblå tygklädsel renoverad motor + kaross. Äldre herre som äger bilen. Han har kört ca 100 mil efter renoveringen. Saknades lite småprylar till bilen, t ex en av plastgälarna på framskärmen men inget man inte kan köpa till. Tyvärr var det lite mörkt för att göra en ordentlig inspektion av bilen. Till helgen blir det en mer noggrann koll. Måste säga att jag blev sugen... . Ni som äger E9 - hur ser det ut med reservdelar till bilen. Går det att beställa via BMW? Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Vissa vanligare delar går alldeles utmärkt att köpa på BMW, dock är priset i regel högre en W&N som jag verkligen rekomenderar. W&N = Wallot & Nesch Länk Firman ligger i Tyskland (Runt Dortmund trakten). ///B ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
|
ETK finns här: Länk Tryck <For registration> och gå vidare. Du kommer att få en majl med en ID Gå sen till samma lånk och loga in dig Lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.