|
|
|
|---|---|
|
har inhandlat en kromad sådan och ville byta mot originalet. Hur får man bort den? jag hade nyligen hela mätarhuset uttagen och kickade lite med kom inte till nån slutsats. Ville inte vare sig dra i den eller vrida efter att jag kände att det är motstånd av rädsla att den går av. Nån som vet hur man man gör? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
verkligen ingen som vet? jag har tittat på utbyttesdelen och kan inte se några gängor, men vågar man dra upp den? det verkar lite skört... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Ska du skruva lite på mätarställningen när du ändå är igång ;) 19" :-) VD med R&D "Vill inte vara som alla andra, och är det inte heller" |
|
|
skulle inte tro det. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
På E32/E34 är det bara att dra den rakt ut. Det krävs lite milt våld, men det går! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| var i garaget för att se om bilen står orörd och passade på att dra i den lite försiktigt. den satt kvar, vågade inte dra hårdare än så men om du vill byta din så ska du nog våga att dra lite hårdare kanske :-) | |
|
ok, tack alla. Det visade sig att man ska dra rätt hårt så släpper det. sedan bara på med den nya. Schnyggggtttttt blev det i alla fall ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.