|
|
|
|---|---|
Matsan |
Jag provade att byta bakvagnsbussningar själv på bilen men det verkar ju omöjligt så jag gav upp. Jag kan tänka mej att de inte är nåt problem att ta bort dom gammla det är väll bara att värma men att få dit dom nya borde man väll behöva en press till. Nån som har några erfarenheter?????? |
|
Nä det är att få bort de gamla som är det största problemet... Men varför inte lämna in jobbet? Har gjort det en gång själv men nu senast lämnade jag in den. 1300 spänn med material... Det gör jag det inte själv för utan riktiga avdragare.... MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
Jeg byttet mine bakvagnsbussningar på en E28. Som du nevner så er det mulig å få dem ut ved å anvende varme. Ved montering smurde jag bussningarne med tynn epoxy før jeg presset dem opp i tverrbalken med jekken. Det gikk faktisk veldig fint. |
|
|
Tror det står noe om bytte av foringer her; Länk På min E28 satte jeg bort jobben til mitt BMW-verksted, da mange mente det måtte spesialverktøy til for å få byttet. Hadde ikke orken til å slite selv akkurat da. Men allting går jo, bare man har tid og er litt kreativ og "handy". Mvh. Sindre Ø |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.