|
|
|
|---|---|
|
Tänkte sälja min 320d -99 sedan om ett par månader och tänkte höra vad ni tror att jag kan få för den. Den är cosmossvartmet , svensksåld och har gått drygt 14000 mil. Utrustningen är: Elhissar, elspeglar,c-lås,larm,sportstolar, webasto m timer,regnsensor,backsensor,navigator, cd-växlare, Nya 16" sommarhjul, 15" vinteralu. Ska besiktigas innan så den kommer vara nybesiktigad & nyskattad. Full servicebok givetvis. Vad kan jag förvänta mig.....? Hade tänkt mig runt 135.000 kr för den. | |
|
Glömde ju digital klimatanläggning, multifunktionsratt med farthållare, xenon, dimljus och skidsäck med...... |
|
| Skulle tro att du kan få 120 - 130.000 för din bil...men det är bara en gissning. Utrustning såsom navigator, sportstolar, xenon och PDC brukar ju vara ganska efterfrågade.. | |
|
Hej På bybil ligger de flesta mellan 140-170 hos handlare som JI säger drar ju utrustningen upp priset något så en 140 tror jag är rimligt i ditt fall. Beror dock lite på hur bråttom du har... mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.