|
|
|
|---|---|
onyx |
.. min motor rusar när de e kallt o jag startar den.. efter ett tag när den blivít lite varmare så går den ner lite men fortfarande ojämt!.. har hört me olika mekaniker o svaren/priser jag fått varierar allt för mycke för jag ska kunna lita på de!..nån som har nån ide om va de kan vara!? |
| Kolla vaciumslangar insug... spraya startgas på alla slangar så ser du vart den drar tjyvluft ( Om den gör det ) annars finns de väl en tomgångsmotor?? | |
| Kolla vaciumslangar insug... spraya startgas på alla slangar så ser du vart den drar tjyvluft ( Om den gör det ) annars finns de väl en tomgångsmotor?? | |
| e ditt batteri bra...min spökade ungefär så också ..å det var mitt batteri som var kasst..för om batteroet e kasst så måste ju generatorn alstra störm till allt i bilen å då drar det ju ner loggist sätt tomgången... för batteriet ska ju jämna ut sådana saker... | |
|
Det där med batteriet tror jag inte på. Så fort motorn är igång så kommer strömmen från generatorn till allt, inklusive laddning av batteriet! Ess |
|
onyx |
ok.. ska kolla slangar... batteriet e nytt så de e de inte! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.