|
|
|
|---|---|
|
Har en e36 cabbe passar en e36 m3a cupes armstöd med mittkonsollen min bil?? tackasm för all svar mvh Johari | |
|
Passar rakt av, det är samma stöd till alla E36 utom Compact. /Rickard |
|
|
då vet jag det tackar tackar....... |
|
| en grej till passar även Touring armstödet med ? | |
|
Se mitt svar ovan. /Rickard |
|
|
hej igen rick. jag litade på dig och köpte en armstöd med mittkonsoll komplett (köpte den i powerbörsen) jag monterade den idag den passade ej. själva armstödet passade men mittkonsollen den passade ej den var för lång och sitter inte ända ner på golvet i bilen. han jag köpte av hade den monterad i en e36a 318 96a touring. kan man byta bara mittkonsollen eller? eller vad kan jag göra? bjohari |
|
|
Hej bjohari! Jag får be så hemskt mycket om ursäkt men jag hade fel. Var helt säker på att det var samma armstöd till samtliga E36 utom compact men måste ha missat att fylla i cab när jag kollade nummret i ETK´n, det gällde dessvärre även cab! Mittkonsollen bör kunna köpas som reservdel eller så kan du sälja hela armastödet till mig då jag skulle behöva det till min 320, maila mig privat isåfall (mailen finns i profilen). /Rickard (som känner sig lite skamsen...) |
|
|
bjohari: Här har du reservdelsnummret för konsollen (svart) som du skall ha i din bil: 51 16 8 162 138 /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.