|
|
|
|---|---|
|
3.200 tar dom här i Gävle för Insp 1. En kille på forumet fick samma service för Länk Spelar inte någon roll om jag inte får stämpel i boken, bara samma servie utförs. Tipsa på!!! //Jocke | |
|
Har för mig att det inte splare någon roll om man lämnar till märkes verkstad eller inte då nya EU regler säger att garantier skall gälla bara service är gjort av en "riktig" verkstad. Men jag vet inte hur det funkar i praktiken dock. Vore kul om nån visste exact vad som gäller. Någon? /ian |
|
|
Tja, det finns nog inte mycket till garantier kvar på min 93:a i alla fall. //Jocke |
|
|
Förresten är det bara märkesvärkstäderna som får stämpla? //Jocke |
|
|
Nej vilken verkstad som helst får stämpla din bok... mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Varför skall man då serva på märkesverkstad. På en service borde kvaliten inte skilja, man behöver ju knappast specialkunskap för att utföra den. Någon som har billligare än 3.200??? //Jocke |
|
Deliq |
>joa Länk i Uppsala Trevligt bemötande, duktig personal och skapligt pris i alla fall sist jag servade min förra 540 där. Det var ju iofs ca tre år sedan... men jag tror inte att de har blivit så mycket sämre sedan dess ;-) M V H Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Ca 3000 i Uppsala sade dom. Någon mer? //Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.