|
|
|
|---|---|
|
Finns det något annat handtag att köpa till E36:orna? Skulle vilja ha en som ser mer ut som en "vanlig" knopp?? //TobbE | |
| Det skulle jag också vilja veta! Har också en 325iA -93. De flesta knoppar är ju till manuell låda. BMW har några till automat men de är inte så snygga. | |
|
Ingen som vet?? //TobbE |
|
|
Bmw har väl växelväljarhandtag som är snygga? Iaf tycker jag att dom är rätt snygga. Ex. växelväljarhandtag i läder med kromrand (25 16 1 422 880) 690:-. Sitter väl som en smäck.. |
|
|
Kan man hitta en bild på ett sådant handtag på nätet? //TobbE |
|
|
Vet ej. Annars kan du åka in och hämta tillbehörskatalogen på bmw. Finns ju en massa godis du kan hitta i den. :) |
|
|
Var inne på BMW precis finns ingen tillbehörskatalog till E36:orna längre.... Fanns hellre inget annat handtag som passade på min bil.... Finns det någon tillbehörsfirma som kan ha ett handtag? //TobbE |
|
| Tillbehör till 3-serien (e46) innehåller väl även till E36 fortfarande. Frågade du om art.numret jag skrev ovan? | |
|
Jepp, den skulle inte passa enligt reservdelskillen.... Jag får leta vidare! //TobbE |
|
|
"kopierat från tillbehörskatalogen: Växelväljarhandtag i läder med kromrand / 3-serien (E36) - växelväljarhandtag 25 16 1 422 880 - 690.00 bilar t o m 09/96 endast tillsammans med växelspak-överdel och distansrör - Växelspak-överdel; bilar t o m 09/96 25 16 2 228 145 - 335,00 - distansrör; bilar t o m 09/96 25 16 1 422 826 - 16.00 Passar inte din? |
|
|
Enligt honom fanns det inget annat handtag än orginal "kryckan" som skulle passa.... Jag får nog höra mig för med honom igen... //TobbE |
|
D-diddy |
jag har en "vanlig" spak i min se Länk om det inte syns så är det svart läder på sidorna och en kromrand över. borde ju passa, jag har en 328 -99 med 5 stegs aut. David |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.