|
|
|
|---|---|
Fredrik77 |
Hejsan! Vet någon vart man kan få tag i en reperationshandbok till bmw 325IA -92 E-36, antingen på nätet eller som man kan köpa? Helst på Svenska Tacksam för alla svar! Mvh Fredrik |
|
Prova Haynes reparationshanbok, finns att köpa på tex Micro eller Mekonomen. Om den bara finns på engelska så följer det med en översättningsbok. Jag har en till min 325'a och den är ok om man inte skall göra för avancerade reparationer. /Rickard |
|
|
Haynes lär bara finnas på engelska. Troligen finns det ingen reparationsguide till E36 som är skriven på svenska över huvud taget. Haynes brukar som sagt räcka för de flesta "hemmamekare" som inte gör allt för advancerade operationer på bilen. Om du vill ha en nästan heltäckande reparationsguide, skall du köpa Bentley Manuals. Men den kostar nog en tusenlapp... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Köpte Bentleys på amazon.com. Kostade 55 USD plus frakt dvs 531 SEK inklusive frakt till sverige från US. Detta var i höstas, dollarna låg kring 8 blankt. Passa på nu när dollarna är ännu lägre. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| Kolla på biltema, de har vissa böcker på svenska. | |
| jag har en haynesbok på engelska om du är intreserad, blev kvar efter att jag sålde bilen.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.