|
|
|
|---|---|
|
SÅdana här fälgar skulle jag definitivt skaffa om jag hade en helvit nerlackad e32:a eller e38:a ! Länk Underbart pimpstajlade :-) 3G ger dig Cancer. | |
|
Lär ju inte kosta gratis heller, så man får nog vara hallick på riktigt för att ha råd att köpa dem.. ;) Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
-Daniel- |
tyckte faktiskt inte dom var nån höjdare men ska du ha fälgarna måste du såklart skaffa den rosa (tror jag det var) e38an som var till salu på mobile.de i sommras sen reg nr PIMP så är du iaf på god väg till att bli hallik |
|
hehe. nja ja vill nog inte ha dom nån längre tid , men roligt att se folks min med de dära leopardmönstrade. Tror att 4 sådana där fälgar kostar mer än en bmw e38:a , betydligt mer. 3G ger dig Cancer. |
|
|
brutalt på en kolsvart E46 Coupé (i övrigt stilren) men usch på en överstylad E36:a! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
hmm vågar man tänka på vad dom kostar? MvH Bmw 4-ever |
|
|
26" tummarna då va? :)) |
|
|
Varförinte skojsa till det lite smakfult med vit däcktext krita också :)... eller....emmmmm nääääähä. Skalman |
|
|
Om man navigerar vidare lite på deras hemsida finns det faktiskt en riktigt läcker fälg! AF116 3-pice (från 18" till 24") Men de lär inte kosta gratis... :o( Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Giovanna gör grymma fälgar!!!!!!! :-) Länk mycket roligare än Tyska tråkfälgar som alla sett tusen ggr. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.