|
|
|
|---|---|
Måsen |
Jag har kommit över 3 fälgar billigt och tänkte att den fjärde kan inte vara så svår att hitta. Tji fick jag, har sökt, letat och ringt runt men intresset verkar inte vara på topp när man vill köpa EN begagnad fälg. Fälgen jag söker är en radial spoke 32. Tar tacksamt mot tips, det finns säkert flera ställen jag har missat. Bild Länk H MK |
|
Men...hvem vil selge én felg? At noen selger tre felger er jo forståelig da én av fire kan ha blitt ødelagt.. Kanskje det lønner seg å kjøpe andre fire stk begagnade eller tre disse tre begagnade ekstra billig + en ny? Si det til selgeren, at du vil ha dem billig sånn at prisen totalt motsvarer et komplett begagnad sett (hvilket inte bør ligge over halvparten av nypris). |
|
|
Fortsätt att ringa runt. Ibland finns det skrotar som bara har en eller två hela fälgar. Generalaganten kan alltid tillhandahålla en fälg annars, i detta fall BMW. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Hos BMW kan du köpa en fälg! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Ofta leverer BMW samma fälg på reservhjulet som original, så där kan finnas en öppning. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Angivande av dimension kan ju öka möjligheten något!? ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.