|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vart får man tag i centrumkåpor till Hartge 16" fälgar till Bmw E30? Jag saknar 1st!!! Mvh Tobias Ich Rase gern! | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Walloth & Nesch Kolla längst ner på denna sida: Länk kostar 67 EUR/st. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Det var väl bara Alpina på den sidan! eller?!?!? Ich Rase gern! |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Pinsamt! Jag är tydligen alldeles för insnöad på Alpina. Vet inte någon bra leverantör av Hartge-delar men prova att skicka ett mail till Hartge: verkauf@hartge.de Länk Hartge E30: Länk Du kan även ta kontakt med Däckcenter i Smålandsstenar AB jag tror att de säljer Hartge fälgar. Länk Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Min kompis köpte såna kåpor direkt från Hartge. De är dock INTE billiga! If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Nån som kanske har nån uppdaterad information? Behvöer nämligen två stycken! :) /Manray/ |
|
jalle |
Tjena! testa www.rallycenteret.dk , vet att dom sålt Hartge länge.Så det går väl mejla en förfrågan. Vilken typ av kåpa skall det vara ? Jag har 2st med nyare loggan som jag skulle vilja byta mot den äldre. Det är blå streck på mina , å dom äldre är väl grå. hmmm... |
|
Jalle: Finns det några bilder på dina kåpor? Jag har tre stycken av den gamla loggan liggandes. Har ett par Hartge Classic Splitfälgar liggandes och saknar tyvärr en kåpa. Kan tänka mig att byta till nya loggan så om tre gamla är av intresse så skicka ett mail. Verkar som om det är många som saknar kåpor till Harge, kanske kan göra ett gruppköp och få ner priserna? Har själv bra kontakter på Hartge i fall det finns intresserade. MVH / Jacob |
|
|
Jag har två hela gråa, och en grå som som ena plast saken på insidan gått av på vilket gör att den inte sitter fast. Ska maila o kolla lite prisuppgifter iaf. /Manray/ |
|
|
Manray: Håller själv på att kolla upp vad jag kan ordna kåpor för. Kan förmodligen ordna till mycket bra priser i fall det är fler som är intresserade. Själv behöver jag egentligen bara en, lust att sälja något ex? MVH / Jacob |
|
|
Jacob; Ok, hör av dig vad du får för priser! Jag vill inte sälja nån kåpa, men om du vill sälja två så är det bara o höra av sig! ;) /Manray/ |
|
jalle |
Jacob , du har mejl! Allting går , utom ormar och cyklister. |
|
Manray: Hittar jag inga så har jag som sagt tre stycken liggandes. Har nya kåpor i metall liggandes så eventuellt så monterar jag dom. Hör av mig om det blir aktuellt. MVH / Jacob |
|
|
Jätte tack, Jacob! /Manray/ |
|
|
jalle: You`ve got mail. MVH / Jacob |
|
|
Var det någon som fick tag i några centrumkåpor till dom? Behöver en :) Mvh alm |
|
| Jag har! Men da far du 4 falgar med dack med pa kopet ;) | |
jalle |
Tjena! Finns att köpa nya på www.koed.dk! Ingen som har ett Hartge grill emblem med gamla loggan? Mvh Allting går , utom ormar och cyklister. |
| Åhhå, tackar jalle ! :) | |
|
Köpte mina över disk på BMW 1083.- st eller så... |
|
| Sorry insnöad på Alpina som sagt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.