|
|
|
|---|---|
|
Skiljer det något i markfrigång på tex 325ix och 325i ? Hur mycket isåfall? Det är alltid gratis ost i råttfällan... | |
Deliq |
En siffra som dyker upp i huvudet är att fyrkrafsaren 17mm högre än den tvåhjulsdrivna om det är e46 du menar. Är inte 100 på detta, men nästan ;-) M V H Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
| Är det E46 du menar? Jag får upp olika uppgifter. Det står samma siffror på samtliga modeller på hemsidan men i broschyren står det att dom är 19mm högre. | |
|
Japp, det är e46 jag menar. Det ser ut på papperet som om den skall dra ca 1 dl /mil mer i soppa också... fyrhjulsdrift är kul och bra, men det blir dyrare... Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Lite besserwisser men, ;-) 325ix E30 325xi E46 _______ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
Vet inte riktigt vad som är rätt angående markfrigången mellan dessa två men 17 låter rimligt fast hos mig ringer det en klocka som säger 21 mm vet dock inte alls om det är rätt! Enligt BMW.se är Luftmotståndsvärdet 0,30 på 325xi medan det ligger på 0,26 i vanliga 325i. AMS skriver i resurmeringen av sitt test följande: En riktigt bra bakhjulsdriven vinterbil har blivit en sämre fyrhjulsdriven bil. Köp 2WD "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.