|
|
|
|---|---|
Marika |
Är det nån som vet om man kan kortsluta givaren till kylarvattnet? eller om det bara är att byta den? börjar bli bra trött på plingandet hela tiden... tack på förhand |
| Är hur lätt och billigt som helst att byta den på 535:orna. Sitter ju på expansionskärlslocket mot torpedväggen. | |
|
Ja, den går att kortsluta, men den är å andra sidan busenkel att byta. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Marika |
Jo det vet jag... kostar väl en tvåhundring å är lätt å byta.. men undrar bara om den går att kortsluta? nån som vet? |
Marika |
Ok, Jag provade nämligen å kortsluta å inget hände, så ville bara veta om det gick å göra det för annars är det kablarna... |
|
Stängde du av bilen helt efter du monterade byglingen? Bilen minns nämligen attt vätskan varit låg och varnar ända tills du startar igen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Nja... Det krävs lite mera än så för att lura en BMW dator ;-) Man måste ha tändningen på en viss tid för att "nolla" nivågivaren. Prova kortslut givaren igen och kör ett tag så ska det funka. | |
Marika |
OK, tack så mkt... då ska jag ta en titt igen på de ikväll :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.