|
|
|
|---|---|
| Är det någon som vet vilket fabrikat det är på Motornords avgassystem typ STD till E34? Alltså inget sportsystem, utan standard. Tycker de har otroligt bra priser! T.om. billigare än Mekonomen. | |
|
Fabrikatet vet jag ej, dock är de säkert av god kvalitét eftersom Motornord enbart säljer bra prylar. Mekonomens avgassystem ger jag inte mycket för, har (hade) ett monterat på min bil, 2,5 år gammalt, ser ut som lämningar efter Wasas tid. Mekonomen tar dssutom nästan lika mycket betalt för piratdelar som för nya originaldelar i de flesta fal... Jag har bojkottat Mekonomen, dels för höga priser, dels för dålig kvalitét (köpte en ny packbox som läckte bla.) Lycka till i ditt val av avgassystem! Mvh: Elias |
|
| Kan hända att de flesta sakerna hos Motornord är av bra kvalitet, men absolut inte allt. Köpte en sportljuddämpare där till en e36:a, den rostade sänder på ca 2 år. | |
| Vi har Bosal avgassystem på motornord | |
| Japp! Fick svar på mailet nu, BOSAL var det. Tack. | |
ormen |
Är det finnskt? Bosal? |
| Verkar vara Amerikanskt... Undrar hur kvaliteten är i förhållande till BMW Original och Walker? | |
| Är inne på att beställa ett avgassystem från Motornord, då det är halva priset mot original. Finns det någon här som har monterat ett sådant BOSAL system på sin BMW? | |
|
har ett 2" bosalsystem (1 burk) från kat o bak på min 316 vid vissa varv blir det jobbigt mullrigt ljud (vid 90 km/h på 5:an bl.a) överväger att skaffa original slutburk (det finns bara 1 ljuddämpare +kat std på e36 316->320 vad jag vet) Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.