|
|
|
|---|---|
|
Hej på er. Jag tänkte skaffa mig en fattigmans Navigator... har en bärbar pc och en usb gps... har provat med Microsoft autoroute 2004 och den funkar ok, men den har ingen tal funktion som talar om man ska svänga höger eller vänster. Min fråga är om nån av er vet nån bra program som åxå har den funktionen samt att den stödjer ifall man åker fel att den räknar ut en ny vägbeskrivning, autoroute fixade inte det heller. MVH/Andres | |
|
Destinator III ( Länk ) är nog det hetaste just nu till PC. Autorute är ingen navigation utan är bara ett kart program med stöd för GPS och som visar VAR du är. Men jag tyckte iof att jag läst något om att det skulle komma någon enkel navi funktion i 2004:an (jag kan ha fel) Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu Länk sidan för Bmwtokar! |
|
|
Om det är lowbudget som gäller, testa denna. Länk Fritt att ladda ner för test i PC:n. Har inte kollat på länge men kan ju vara värt en test. FP |
|
|
Tackar grabbar! Nu ska jag forska lite med dessa program och se om man får nån fart på navigator modell billig...... Mvh/Andres |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.