AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
677

Ska det vara så svårt att få tag i 330Ci med M-paket.

Pe
2
Pets330Ci
330Ci-02 M-Sport
Söker efter en 330Ci med M-paket årsmod-02-->03. Har sökt ett bra tag nu. Spelar ingen roll om den är svensksåld eller Import.
Mottager gärna tips på bra importörer.
Problemet är att de få som finns till salu tror att det står M3 på bakluckan och att de ska få betalt därefter. Förmodligen inte!

Då en splirrans ny kostar ca:450 K, och om du skall ha en 02 / 03:a som inte gått för långt får man nog ge 360 K. Det är just vad jag sålde min för när den hade gått 3000mil och var i perfekt skick. Vill du ha billigare så blirt det nog till att leta noga och vara tålmodig. Hoppas du hittar en som passar, det är en helt underbar bil =)

///Egget
Länk
Co
85
CostasA
330ci -02
peter330i: vad ger du för den?
har en 02 med m-paketet å lite annat
en ratt me massor me knappar på,,, titansilver.. gott ungf 3k mil

black nånting inredning
Tänk på att dom nu bjuder på komfortpaketet värt 19.000 kr på en fabriksny, så en 1 år gammal bil har samma pris som en ny bil. Dom har precid fått in en 330 ci M-sport titansilver på BMW Solna. Pris vet jag inte då den precis hade kommit in när jag var där förra lördagen.
Det är en 01:a dom har på BMW Solna,
Dom har en mörkblå 01:a 330 sedan hos Solna med den ska dom ha 260.000 för. Den har beige skininredning som ett litet minus.
Beige skinn behöver väl inte vara ett minus.

även om svart är snyggare och grå ochså, så kan beige vara smakfullt om resten av bilen är inred efter den.

/mvh jocke

- www.raceinorr.com -
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
En sak som är lite speciell med beige skinn är att det verkar finnas gott om olika nyanser. Svart är enklare i detta avseende.
Själv föredrar jag absolut beige skinn framför svart, men var och en tycker ju på sitt sätt, men som sagt, det är nog större variationer på beige än på svart.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.