|
|
|
|---|---|
|
Krockade med min mazda och behöver ny bil snart så jag tänkte kolla vad ni tycker denna bilen är värd. hittade den på bilannonser. Detta är en 328 Touring som är utöver det vanliga när det gäller utr: sedan är bilden verkligen i SUPERSKICK och den är INTE sönder pillad och skruvad. servad enligt servicebok har stått 2 år i tyskland därför inte så mycket mil på denna pärla. Och ALLT funkar inte ett ända fel på bilen. bilen är Svart metallic sitter bara orginal M3:utr på som ex: M3 Carbon Ratt ink Air bag M3 Bromsar runt om M3 krängningshämmare M3 NYTTSport system "ROSTFRITT"orginal medföljer M3 Elspeglare = ORGINAL M3 Carbon Växelspak + handbroms ställ bara Kv dämpare runt om KOMPLETT M3 Paket runt om sedan finns det Abs AsC= Antispinn Stora kliman ACC= Digital Svart skinn elstolar med värme och luft tryck Mittarmstöd fram Mittarmstöd bak Delat baksäte El Tacklucka Sportchassi Fällbart baksäte Rails insynsskydd Last skydd fjärrstyrt central lås + Larm & Start spärr CD+ Cd och Mp3 Växlare = DYRT Stora ljudpaketet + Slutsteg mm 10 Högtalare Färddator ink Check control mm Airbag förare + Passagerare Elhissar fram Elhissar bak PROFFSTONARE RUTOR RUNT OM EJ PÅ BILD Alu Pedaler Tygmattor + Orginal mattor= GUMMI KN Filter Ögonlock 6X vita blinkers mm Extraljus = På bild Vinterdäck på ORGINAL Ac Szhnitzer fälgar 17 tum Samt medfäljer fälgar på bilden Komplett servicebok= ÄRLIG OCH KOLLADE MIL kollad av Länsförsäkringar så mil nyckar mm stämmer. bara äldre som ägt den tidigare Bilder Länk | |
Aldric |
Är jag blind eller vad är det för årsmodell och hur långt har den gått? "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
Aldric |
Jaja hursomhelst, vi säger det är en 97a med 8000 mil, säg ... hmm ... 85000:-. Du åkte ju Mazda innan så kanske alla M3-prylar egentligen inte är så viktiga för dig, dumt att du ska betala extra för dom då. No offense till Mazda-ägare ... :p "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
| en 96a på 10800mil. jodå m-prylar är ganska viktiga skall ha en snygg och bra bil nu så lägger gärna lite extra. | |
| Okej enligt han så har han bud på 135 000 tycker det låter väldigt mycket. så jag får leta vidare efter 328or finns ju en del fina coupe. | |
Aldric |
I senaste Motorbörsen fanns det minst 4 st 97or med hela M-kitet för max 89000:- .... "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.