|
|
|
|---|---|
| BMW m3 orginal 19" eller BBS challenge 19" vilka är snyggast till en m3a cab .. | |
|
m...o: Har du bild på resp fälg så att man kan jämföra? |
|
| Nej det har jag tyvär inte men det finns bild på bbs fälgarna på power börsen. | |
|
m...o: Orginal ... som man är så hade jag föredraget m3 orginal fälg men smaken är som baken, jag vet i alla fall vilka jag hade köpt till min:)) |
|
|
Tack för tipset. Ska ut och ta bettan på en sveng imorgon om vädret tillåter,har inte kört den sedan 1nov. |
|
| Utan tvekan BBS Challenge, tycker standard fälgarna till E46 är helt ok, men Challenge är en av de snyggaste fälgarna på marknaden (enligt mig). Tror dessutom att de är lättare än std fälgarna, rätta mig om jag har fel. | |
|
Jag slår absolut ett slag för 19" orginal De är en toksnygg tillvalsfälg i mina ögon och MYCKET maffigare än orginal 18". Den är betydligt coolare än BBS Challenge som börjar bli väldigt vanlig och är BBS Budget fälg. Starre: BBS Challenge: Länk 19" Orginal: Länk BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
Hmmm. Ingen lätt fråga faktiskt. Båda fälgarna är ju snygga. Orginal 19" gör sig som sagt väldigt bra på bilen. Samtidigt som BBS Challange sitter klockrent. Hade nog ändå valt orginal 19" med tanke på att det är så pass många olika märken & modeller som kör med Challange. Ena dagen ser man en VW Golf med sådana och andra dagen ser man en Saab 9-3. Tråkigt. / Jacob |
|
|
Tack för alla tips ,det blev bmw orginalfälgar . |
|
|
Det gjorde du rätt i. Tycker JAG alltså... :) |
|
|
m..o: upp med bilen i galleriet så vi får se pärlan:)) |
|
| ska ta bilder på onsdag,då kommer den i galleriet. | |
|
m...o: Vad har du för färg resp utrustning på din? |
|
| Bilen är silver och den är fullutrustad allt utom tv. | |
| Bilen är silver och den är fullutrustad allt utom tv. | |
|
Bakfälgen i 10" av BBS Challange har har tyvärr inte optimal inpressning för E46 M3 så jag vet att några har varit tvungna att både byta däck och rulla kanterna för att de inte ska ta i skärmkanten. Så det var ett bra val med original 19"! /RS2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.