|
|
|
|---|---|
intemartin |
Undrar vad min 750iA -92 kan vara värd import 96. 17500 fullservademil. longlife stift monterat dvs garanti på 12000mil utan problem servad var 1000mil. vinröd met all utr så som skinn elstolar +parktronic atomatisk avbländning på spegel.larm 2*airbag,16 org alufälgar s&v däck, som ny i lack ditech behandlad. inga fel vare sig i maskin eller transmission bes med blanka papper. ingen rost avgassystem är mkt fräsht osv martin_750 |
|
Syd bara att det var en 12:a... annars hade jag varit intresserad :) Låter som en härlig bil. //JOhn |
|
|
Svår bil. Verkar vara i mycket fint skick och välskött. Skulle tippa på runt 60', kanske lite mer. Dessvärre är det ingen större rusning efter dessa just nu. Mitt tips är att behålla bilen och njut! |
|
|
Är inne på Stoffes linje med....det bästa är nog att behålla bilen och njuta! Andelen potentiella köpare är inte så stor tyvärr. Simon |
|
|
Jag skulle behålla den 750:in. Det finns inte folk som kan betala egentligen vad den bilen är värd. Det är skämmigt att sälja bort en sådan bil för småpengar. Det är speciellt att äga en V12. En del personer blir ganska galna när man öppnar huven. Det är inte många bilar som har 12 cylindrar. Måste säga att 750:in verkligen är diskret. //Schnitzer |
|
intemartin |
jo jag vet att man aldrig kan få ut vad dessa bilar är värda igentligen jag ska behålla den jag har fastnat för denna modellen karossen är tidlös och motorn underbar den är så pass välvårdad att jag ska satsa på att behålla den undrade bara därför att jag gett 65000 för bilen. martin_750 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.