|
|
|
|---|---|
| Tjena, diggar den här: Länk men det är inte i mitt tycket värt 5050 kr... finns det kopior på hamann grejer på marknaden? | |
|
gillar den oxå! skule passa perfekt till min bil! hittar du nån som gör kopior på den så count me in! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Den kan inte vara allt för svår att kopiera, en lackad plexiglasskiva t.ex. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Var hittar man svart plexiglas?? Lokala glasmästaren bara skakade på huvudet. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Kontakta essåplast 031-649600 Där finns det massa grejor i akryl(plexi),även svart. /JS /JS |
|
| finns det hemsida oxå? | |
|
jajamän, essaplast.com /JS |
|
|
jonetsjögren: jag har tittat på länken. det verkar äldigt proffsigt. men är inte det på industriel skala? inte tar dem sig tiden att göra en spoiler eller vinge? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Ja.du har helt RÄTT.Essåplast jobbar BARA mot företag... Men Nu är det så att undertecknad driver företaget i GBG och har ett litet intresse i bilar osv... Så det går nog för sig att göra undantag för Z3-ägare. Maila mig om vad Ni är intresserade av,så hör jag av mig.(I mån av tid) Ps. I en tid.tråd var det några som pratade om vindavvisare i akryl,har ev.själv tänkt att tillverkal en till min bil i vår.Är det flera som är intresserade så hör av Er D.s. /JS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.