AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.296

Fan vad billigt!

Ar i Bangkok just nu, 33grader varmt, var inne i en "speedshop" i ett stort varu hus... lite roliga priser pa det mesta har nere inklusive trimgrejer...Hittade bla den flaskigaste varvraknare jag sett graderad till 12000 ca 15cm i diameter med inbygda sma matare om volt osv med flash light for overvarvning osv ca 1000kr.. sedan apexi laddtrycksregulatorkitt 1000kr... alpina emblem 30 kr
undrar vad de tar for en komplett renovering inklusive byte av koklvar av motorn harnere :) kul att tanka pa...
ha D gott snart hemma i kylan.
\\martin

"Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna"
andra bilar:Saab900T16@TD04
ek
885
ekblom
BMW M5 E39 -02
BMW 530xd T -07
BMW 120iA -07
betänk att 90% av ALLT du hittar i affärerna där nere är förfalskade grejjer.. behöver inte för det vara sämre.. men ändå

TwinTurbo=Twice the fun :D

Tar du hem en sån mätare till mig så får du 1200:-

Kör:
Opel calibra Turbo
Bmw 520i
fan nästan värt de att faar dit köpa ett fet lager mad massa saker å sen sälja här fast de kan ju vara som ekblom säger att de kan mycker väl vara fejk

BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's......

-norrland race crew-
>>Calibramannen -Sorry redan på hemmaplan.
Fick dock köpt den fetaste BMW jackan jag sett, snygg som få med stort BMW emblem på ryggen, litet på framsidan och Williams team formula1 få ärmen /framsidan 300 kr :D
//
584
///Misano
520d Touring M-sport -18
M5 -89
Ofta kan det vara felvända färger i BMW-eblemet på "billigt" köpta saker utomlands, dvs det vita och blåa har bytt plats... kolla det.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.