|
|
|
|---|---|
|
Hej.. Min bil har nån utrustning kod 818 som heter Main battery switch. Att det är nån huvudbrytare till strömmen kan jag ju förstå ,men nån som vet var den sitter ? | |
| Ingen som vet nåt ? | |
| Du får nog fråga BMW.Låt mig få veta resultatet.Häls Micki | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är en huvudbrytare som inte ska vara fast monterad och ska vara till för att hålla kvar batteriets kapacitet upp till 12 veckor tills bilen levereras till kund,(långa frakter) denna monteras inte till alla marknader och den ska plockas bort och skickas tillbaka till BMW AG innan leverans. Om den inte är beställd av kunden som kanske har sin bil står still under längre perioder. Den brukar vara placerad under passargerarstolen närmast kardantunneln enligt vad jag kan se på bild.De kan vara olika på vilken modell som den sitter på. ///MVH Hasso Länk |
|
Man tackar för det precisa svaret ... ¨Då får man kolla om det sitter nån sån då.. |
|
| Då är den inte till konsumenten utan till leverantören eller verkstan? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
I första hand inte till för kund om kunden inte har beställt den, Utan enbart till för att bilen inte ska tömma batteriet vid långa leveranser som den gör på cirka 6 veckor annars. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.